Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در روز پایانی این مسابقات که شنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد، تیم آمل با کسب 55 امتیاز قهرمان شد تا پس از درخشش فرنگی کار این شهرستان ، در رشته آزاد نیز به عنوان مدعی جدید در مازندران مطرح شوند.
تیم قائمشهر با 51 امتیاز دوم شد و تیم جویبار با 33 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقات که در 10 وزن و بر روی سه تشک کشتی برگزار شد، در وزن 45کیلوگرم رحمان عموزاد از بهشهر به مقام نخست دست یافت ، آرمین حبیب زاده از قائمشهر مقام دوم شد و پوریا کاظمی از بندپی شرقی و عباس ابراهیم زاده از ساری هم به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن 48کیلوگرم مهدی ویسی از کلاردشت با پیروزی برابر سید محمد مسعود حسینی از فریدونکنار قهرمان شد و آرمان آقاجانی از تیم آمل الف و رضا چلویی از میاندورود مشترک سوم شدند.
در وزن 51 کیلوگرم عرفان الهی از تنکابن مقام نخست را از آن خود کرد ، محمد بخشی از قائمشهر دوم شد و سروش کاظمی از تیم آمل ب و علی سینه سپهر از گلوگاه مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در وزن 55کیلوگرم محمد قاسمعلی از بهشهر بر سکوی قهرمانی تکیه زد، بهرام یزدانی از قائمشهر مقام ، علی مقدم از جویبار و حسن عبادی از ساری در رده های دوم تا سوم مشترک ایستادند.
در وزن 60کیلوگرم سیدحمیدرضا حسینی از گیلخواران جویبار با شکست آرمین مجیدی از تیم آمل الف به مقام نخست این وزن رسید، و مقام سوم مشترک نیز به امیرحسین رضایی از قائمشهر و یاسین خرماگهی از گلوگاه رسید.
در وزن 65 کیلوگرم محمد کریمی از تیم آمل الف برابر احمدرضا مهدی زاده همشهری خود از تیم آمل پیروز و قهرمان شد و ابوالفضل پاشا از بابل و مهدی احسانی از ساری به مقام سومی مشترک بسنده کردند.
در وزن 71 کیلوگرم مقام قهرمانی به محسن رگنی از قائمشهر رسید ، امیرمحمد محمودجانلو از گلوگاه دوم شد و علی نصیری از نور و سینا مربی از جویبار به طور مشترک سوم شدند.
در وزن 80 کیلو گرم آرمین بابایی از قائمشهر در صدر ایستاد ، محراب محسنی از فریدونکنار نایب قهرمانی خود را به دست آورد و امیرحسین اکبرزاده از تیم آمل الف و ایلیا رحمت نژاد از قائمشهر در رده سوم مشترک ایستادند.
در وزن ٩٢ کیلوگرم حسن قربانزاده از تیم آمل الف با پیروزی برابر حسین اصغرپور از گیلخواران جویبار مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد ، امیرمحمد کیانی از بابلسر و علیرضا رمضان زاده از قائمشهر سومی مشترک را کسب کردند.
در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین زارع از تیم آمل الف با پیروزی نزدیک برابر امیرحسین یوسفی از تیم آمل ب قهرمان شد و امیرحسین اسماعیلی از جویبار و شایان گشایشی از نوشهر به طور مشترک سوم شدند.
در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان مازندران جام شهید محسن حججی ٣٧4 کشتی گیر در قالب 37 تیم از شهرهای استان در 10 وزن روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل رقابت کردند.
نفرات برتر هر وزن از سوی هیات کشتی مازندران به اردوی متمرکز استانی دعوت می شوند تا برترین ها در قالب تیم منتخب کشتی آزاد نونهالان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد

سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپاد نیروهای یمنی شده و گفته این اقدام را با هدف تامین امنیت نیروهای آمریکایی در منطقه انجام داده است.

به گزارش مشرق، فرماندهی مرکزی نظامی آمریکا در غرب آسیا موسوم به گروهک تروریستی سنتکام در حساب کاربری خود در شبکه ایکس مدعی رهگیری و انهدام پهپاد نیروهای یمنی شد.

در همین ارتباط نیز، سنتکام ادعا کرده است که تقریباً ساعت ۲ بعد از ظهر (به وقت صنعا) در ۲ می ۲۰۲۴، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (USCENTCOM) با موفقیت سه سامانه هوایی بدون سرنشین (UAS) را در منطقه تحت کنترل یمن، رهگیری و منهدم کردند.

سنتکام افزود: «مشخص شد که این سیستم‌ها تهدیدی قریب الوقوع برای ایالات متحده، نیروهای ائتلاف و کشتی‌های تجاری در منطقه هستند. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های آمریکایی، ائتلاف و کشتی‌های تجاری انجام می‌شود.»

روز گذشته نیز فرماندهی مرکزی نظامیان آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام با انتشار بیانیه‌ای در ایکس (توئیتر پیشین) اعلام کرده بود که بعد از ظهر (به وقت صنعا )۳۰ آوریل، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده با موفقیت یک قایق سطحی بدون سرنشین (USV) را در مناطق تحت کنترل نیروهای یمنی در یمن منهدم کردند. سنتکام در ادامه ادعای خود افزود: مشخص شد که قایق سطحی یک تهدید قریب الوقوع برای ایالات متحده، نیروهای ائتلاف و کشتی‌های تجاری در منطقه است. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری انجام می‌شود.

دو هفته پیش نیز، فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در حساب کاربری خود در ایکس اعلام کرد که در ۱۶ آوریل بین ساعت ۱۰:۵۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح (به وقت صنعا)، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده با موفقیت با دو هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) در یمن درگیر شدند و آن‌ها را سرنگون کردند.

سنتکام در ادامه ادعا کرده بود است که هیچ تلفات یا خسارتی توسط کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف یا تجاری گزارش نشده است و مشخص شد که پهپادها تهدیدی قریب الوقوع برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری در منطقه هستند. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری انجام می‌شود.

پیشتر نیز ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام با صدور بیانیه‌ای مدعی شده بود که یک موشک بالستیک یمنی را منهدم کرده است. سنتکام ادعا کرد که نیروهای آمریکایی ساعت ۱ عصر روز پنجشنبه به وقت صنعا یک موشک بالستیک ضد کشتی یمنی را بر فراز دریای سرخ منهدم کرده‌اند. در ادامه این بیانیه آمده بود: گزارشی در خصوص آسیب جانی یا زیان مالی در کشتی‌های آمریکایی، کشتی‌های ائتلاف یا کشتی‌های تجاری گزارش نشده است.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران