Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان سراوان گفت: دوست داران کتاب می توانند در فضای مجازی از کتاب های الکترونیکی استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون حکیمداد حسین بر در بازدید از کتابخانه های سراوان، برگزاری نمایشگاه تازه های کتاب، مسابقات کتاب خوانی، نشست های کتابخانه ای و عضویت رایگان در کتابخانه ها را از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی های دقیق و کامل در آینده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بالغ بر 23 هزار جلد کتاب در کتابخانه های شهرستان سراوان وجود دارد، گفت: کتابخانه عمومی بخش جالق این شهرستان دارای پنج هزار و 262 جلد کتاب و بخش بم پشت چهار هزار و 748 کتاب  را در خود جای داده اند.


رئیس اداره کتابخانه های سراوان با بیان اینکه روزانه بیش از 100 نفر جهت مطالعه به کتابخانه های این شهرستان مراجعه می کنند، تصریح کرد: فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی و از درون کانون گرم خانواده شروع شود.
وی تقدیر از فعالان عرصه کتاب خوانی در صبحگاه های مدارس را راهی جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی دانست و اذعان داشت: فرزندان در خواندن کتاب از والدین خود الگو می گیرند و خانواده ها در کتاب خوانی بیشتر تلاش کنند.


حسین بر با بیان اینکه دوست داران کتاب می توانند در فضای مجازی از کتاب های الکترونیکی استفاده کنند، تصریح کرد: کسانی که وقت حضور در کتابخانه ها را ندارد، می توانند در فضای مجازی چکیده ای از مطالب مورد نیاز خود را پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از ضروریات زندگی افراد جامعه شده است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی گروه های تلگرامی می توان مطالب و کتاب های علمی و فرهنگی مورد نیاز مردم را معرفی کرد تا به دانش آنها افزوده شود.
رئیس اداره کتابخانه های شهرستان سراوان در پایان از مردم خواست که رابطه خود را با کتابخانه ها برقرار کنند و کسانی که  فرصت مراجعه به کتابخانه را ندارند، از فضای مجازی در این راستا بهره ببرند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد