Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تهران گفت: در سومین نشست دانشگاه های برتر ایران و روسیه موضوع بررسی مشکلات اجرایی تفاهم نامه های علمی و آموزشی میان این دو کشور بررسی شد.

محمود نیلی احمدآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سومین نشست دانشگاه های برتر ایران و روسیه در کشور روسیه برگزار شد و در این نشست موضوع اجرایی سازی تفاهم نامه های منعقد شده میان دانشگاه های دو کشور بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست راهکارهای بهبود روابط علمی و آموزشی بررسی شد.

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: همچنین در این نشست درخصوص تعمیق روابط میان دانشگاه های دو کشور و بررسی مشکلات اجرایی سازی تفاهم نامه های علمی و آموزشی میان دو کشور بحث و بررسی شد.

نیلی احمدآبادی اظهار داشت: در حاشیه این نشست یک روزه نیز روسای دانشگاه های برتر ایران با روسای دانشگاه های برتر کشور روسیه جلسات مختلفی را برگزار کردند و درخصوص توسعه همکاری های علمی و آموزشی گفتگو کردند.

وی اظهار داشت: درحال حاضر نیز فعالیت های علمی و آموزشی مانند تبادل دانشجو، برگزاری دوره مشترک و برگزاری پروژه های مشترک میان دانشگاه های برتر ایران و روسیه درحال انجام است.

رئیس دانشگاه تهران گفت: چهارمین نشست دانشگاه های برتر ایران و روسیه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه