Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@11:03:55 GMT

قطارهای خلیج فارس در خدمت هموطنان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۰۴۸۸

قطارهای خلیج فارس در خدمت هموطنان

پول‌نیوز - قطارهای 4 تخته خلیج فارس شرکت حمل و نقل ریلی رجا با امکانات و خدمات مناسب، مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا- علیه السلام -  را در مسیرهای مختلف کشور جا به جا می کند.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، با اعلام این مطلب افزود: قطارهای چهار تخته خلیج فارس، طی ماه های آبان و آذر در مسیرهای مختلف و به صورت رفت و برگشت به مسافران و زائران خدمات ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت بلیت این قطارها در حالت نرمال و در مسیر تبریز-مشهد 800 هزار ریال، قزوین – مشهد 654 هزار ریال، تهران– تبریز490 هزار ریال، تهران- مراغه255 هزار ریال، تهران – مهاباد 463 هزار ریال و تهران– اصفهان 397 هزار ریال می باشد.

گفتنی است با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد بالا بسته به ایام و فصول سال ممکن است ،کاهش یا افزایش داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای چهار تخته خلیج فارس از قبیل: پذیرایی در کوپه شامل بدو سیر و عصرانه به صورت رایگان و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام به درخواست مسافر، آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی(نوشیدنی- میوه- تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می شود.

از تجهیزات و امکانات قطار یاد شده می توان دارا بودن سیستم صوتی و تصویری، مجله و روزنامه، سیستم تهویه مطبوع و ... یاد کرد.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می توانند به روش های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539 و  دفاتر فروش بلیت مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی @safararzan1539   راه اندازی کرده است.

هم‌وطنان گرامي براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص سفر با قطارهاي رجا اعم از: نشاني دفاتر فروش بلیت قطار، قيمت بليت، موجودي بليت و ... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي از سراسر کشور با سامانه‌ي ارتباط با مشتريان اين شركت از طریق شماره تلفن‌ 1539 تماس گرفته يا به سايت اينترنتي اين شركت به نشاني: www.raja.ir مراجعه كنند.

        

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.   علی عسگری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.   وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران