Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در راستای نظارت بر عملکرد نیروهای امنیتی، مرزبانی و خدماتی به زائران اربعین از مرزهای غربی و جنوبی کشور بازدید می‌کنند.

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: بنده به همراه جمعی از نمایندگان قرار است فردا دوشنبه از مرزهای غربی کشور (ایلام) بازدید کنیم، همچنین قرار است علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به همراه جمع دیگری از نمایندگان از مرزهای جنوبی کشور بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس اضافه کرد: اعضای کمیسیون امنیت قرار است پیرامون این بازدیدها عملکرد نیروهای امنیتی، مرزبانی و خدماتی به زائرین اربعین حسینی را مورد بررسی قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همچنین پیرامون این بازدید قصد داریم با جمعی از مقامات کشور عراق نیز دیدار و در راستای تسهیل خدمات زائران اربعین حسینی گفت‌وگو کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!