Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:12:02 GMT

15 ترفند طلایی برای چربی‌سوزی سریع

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۱۳۲۷

15 ترفند طلایی برای چربی‌سوزی سریع

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا می‌خواهید سریع‌تر چربی‌ها را از عضلاتتان جدا کنید؟ پس این کار‌ها را انجام دهید تا به چربی‌سوزتان سرعت داده شود:

یوگا تمرین کنید

یوگا برای مبارزه با استرس که عامل شناخته شده‌ای برای تجمع چربی شکم و کندی سوخت و ساز است، عالی است. پس با تمرین یوگا، با استرس مبارزه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای وعده‌های غذایی‌تان برنامه ریزی کنید

به خودتان اجازه ندهید که وعده‌ها را آسان بگیرید. به طور جدی به دنبال وعده‌های غذایی متعادل و سالم باشید و پیش‌تر آن‌ها را آماده کنید. اگر برای وعده‌های غذایی‌تان برنامه‌ریزی کنید، خیلی راحت‌تر می‌توانید به آن بچسبید.

بیشتر آب بنوشید

رژیم آب یکی از رژیم‌های شناخته شده است، اما نیازی به پیروی از رژیم آب ندارید فقط از نوشابه، الکل و نوشیدنی‌های ورزشی دوری کنید و بچسبید به نوشیدن همان آب سنتی خودمان.

به سرعت بدوید

چربی‌سوزی با دویدن یکی از بهترین راهکار‌های کاهش وزن است. به سرعت تمام دویدن، بدن را مجبور می‌کند تا در طول و پس از ورزش بیشتر انرژی بسوزاند. همچنین علاوه بر سیستم قلبی عروقی، برای عضلاتتان هم مفید است. این تمرین، سوخت و ساز بدنتان را افزایش داده و سریع‌تر از آهسته دویدن چربی‌سوزی خواهد کرد.

بیشتر بخوابید

کمبود خواب به ناچار باعث افزایش وزن می‌شود؛ چرا که بدن شما، گرسنگی را با خواب‌آلودگی اشتباه می‌گیرد. با ۸ ساعت خواب کامل در شب، جلوی هوس‌کردن‌هایتان، افزایش اشتها و انتخاب غذا‌های بدون ارزش غذایی را خواهید گرفت.

ورزش کنید

آیا می‌خواهید بدون انجام تمرینات سخت و طاقت‌فرسا وزن کم کنید؟ پس ورزش کنید و برای بدنتان بیشتر وقت بگذارید. ورزش‌ها معمولا تاثیر بیشتری از تمرینات کاردیو دارند و بیشتر هم چربی‌سوزی می‌کنند.

از تمرین موضعی بپرهیزید

قرار نیست که فقط چربی شکم، بازو یا پاهایتان را آب کنید. بر چربی‌سوزی کلی بدنتان و تمرین با وزنه تمرکز کنید. بدین ترتیب خیلی سریع‌تر چربی‌سوزی خواهید کرد.

با وزنه‌های سنگین‌تر تمرین کنید

چه می‌شود اگر کمی هم عضله بیاورید؟ با وزنه‌های سنگین‌تر در ست‌های ۱۲ و ۱۵ تایی تمرین کنید تا رشد عضلاتتان را شاهد باشید. عضلاتتان که رشد کند، چربی سوزی خیلی ساده‌تر خواهد شد.

برنامه را تغییر دهید

اجازه ندهید که بدنتان به یک تمرین خاص عادت کند. چیز‌ها را تغییر دهید! مثلا تعداد تکرار ست‌ها، وزن وزنه‌ها و گروه عضلاتی که تمرینشان می‌دهید را تغییر دهید. هر چهار تا شش هفته، زمان تغییر فرا می‌رسد.

پیشرفت‌تان را زیر نظر داشته باشید

آیا می‌خواهید راست قامت و باریک‌اندام باشید؟ زیر نظر داشتن پیشرفت‌تان کمک خواهد کرد تا ببینید تا چد به هدف‌تان نزدیک شده‌اید. کمک خواهد کرد تا عادات بد قدیمی را ترک کنید و عادات جدید خوب را ادامه دهید.

یکی از دوستان‌تان را همراه کنید

بهترین راه برای این که در تمرین‌تان جدی شوید، این است که کس دیگری را هم هل دهید تا آن را انجام دهد. چه با هم تمرین کنید و چه به هم یاد بدهید، خواهید دید که تمرین گروهی خیلی در چربی‌سوزی سریع‌تر موثر است.

بیشتر راه بروید

آیا واقعا همه جا باید ماشین ببرید؟ اگر می‌توانید تا مقصد راه بروید، پس معطل چه هستید؟ اگر نه، دوچرخه‌سواری که می‌توانید بکنید؟ فقط زمانی از اتومبیل‌تان استفاده کنید که جدا نیاز باشد.

وعده‌های غذایی‌تان را زیر نظر داشته باشید

فقط مواد مغذی سالم و مورد نیاز را به بدن‌تان برسانید. مقدار مصرف چربی، پروتئین و کربوهیدرات را متعادل کنید و هر یک کالری را حساب کنید. یک بدن خوش‌اندام بیشتر از این که در باشگاه ساخته شود، در آشپزخانه ساخته می‌شود! پس وعده‌های غذایی‌تان را زیر نظر داشته باشید تا بدانید دقیقا چه می‌خورید.

به وقتش غذا بخورید

خوردن غذا قبل از تمرین، به شما کمک خواهد کرد تا در طول تمرین انرژی بیشتری داشته باشید و صرف یک وعده غذایی پس از ورزش هم به شما اطمینان خواهد داد که مواد مورد نیاز بدن برای ترمیم عضلات و ریکاوری تامین خواهد شد. در زمینه عضله‌سازی این دو وعده غذایی اهمیت زیادی دارند، همچنین باعث چربی‌سوزی سریع‌تر هم خواهند شد.

از جا برخیزید

فقط بدین دلیل که جلوی تلویزیون نشستن لذتبخش است، دلیل نمی‌شود انتخاب صحیحی باشد. هر چه زمان بیشتری را به بیکاری سپری کنید، بدنتان کندتر خواهد شد. پس فعالیت‌تان را افزایش دهید تا بیشتر چربی بسوزانید.

اگر این کار‌ها را انجام دهید، خواهید دید که چربی‌هایتان پا به فرار می‌گذارند.»

منبع:جام جم آنلاین

انتهای پیام/

چند تکنیک ساده و موثر برای چربی سوزی سریع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری فردی که با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در گفت و گو با ایسنا از دستگیری ۲ متهم که با ترفند رسیدساز جعلی از ۷ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی ارائه مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در بررسی اظهارات مالباخته که مالک یک فروشگاه بود دریافتند متهم ابتدا اقدام به خرید از فروشگاه شاکی کرده و در ادامه با نشان دادن رسید واریز وجه به حساب فروشنده در گوشی تلفن همراه خود، مدعی می‌شود که تراکنش بانکی با موفقیت انجام شده و پیامک فروشنده با تأخیر برای وی ارسال می‌شود و در نهایت به همراه جنس خریداری شده از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی پس از مواجهه حضوری با شاکی و مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اعتراف کرد.

سرهنگ مشهدی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از ۳ نفر از شهروندان با همین ترفند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

وی گفت: متهم دیگری نیز که با همین ترفند از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان شناسایی و دستگیر شد که این متهم نیز به ۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان با این شگرد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در خصوص افزایش این نوع کلاهبرداری هشدار داده و از شهروندان خواست در معاملات خود از درگاه های مالی معتبر استفاده کرده و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف، موفق به کشف موادغذایی احتکاری شدند.

وی افزود: کالاهای احتکارشده شامل؛ برنج، قند بسته‌بندی، روغن و مواد شوینده می‌باشد که بنابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۴ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی یک متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلف باید لیست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی