Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که جایگاه واقعی وزارت علوم در ساختارهای جهانی کجاست، گفت: سوال می کنم اگر در مدیریت اجرایی کشور مسئول بودید غلامی را برای چه پستی انتخاب می کردید؟
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، عبدالکریم حسین زاده در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم گفت: شاید سوال پیش آید که علیرغم توصیه همه بزرگان و عقلای اصلاح طلب چرا بنده اقدام به مخالفت با آقای غلامی کردم، ما نمایندگان سوگند یاد کردیم که در راستای تامین منافع ملی و نظام رفتاری عاقلانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هنوز یک ماه از زمانی که رئیس مجلس شرایط بحرانی کشور را مطرح کرد، نمی گذرد و ما براساس این باید نوعی از مدیریت را اعمال کنیم.
این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین بیان کرد: انتخاب‌ها بیشترین تاثیر در منافع ملی و نظام را باید داشته باشند. انتخاب فردی که کمترین سابقه مدیریتی را داشته آن‌هم برای وزارتخانه‌ای که با بزرگترین چالش‌ها روبروست چه تاثیری می تواند داشته باشد.
حسین زاده ادامه داد: نظر دانشجویان، اساتید و تشکل‌های دانشجویی را ببینید. با انتخاب وضع موجود مخالف هستند. عدم مشروعیت مدیریتی برای وزیری که بخواهد در این وزارتخانه کار کند چه مسائلی را پیش می آورد. شخصی که از او نمی توانند حرف شنوی داشته باشند.
نماینده مردم نقده و اشنویه خاطرنشان کرد: جایگاه واقعی وزارت علوم در ساختارهای جهانی کجاست؟ بنده سوال می کنم اگر در مدیریت اجرایی کشور مسئول بودید غلامی را برای چه پستی انتخاب می کردید. برخی از افراد می توانند فرمانداران خوبی باشند اما الزاما استانداران خوبی نخواهند بود.
وی ادامه داد: دائما از بحرانی بودن شرایط کشور و وضعیت نامطلوب خاورمیانه صحبت می کنیم اما در انتخابهایمان انتخاب دقیقی انجام نمی دهیم و این موضوع نمی تواند خواسته های نظام را تامین کند.
حسین زاده در پایان اظهار داشت: بنده مخالفتم از سر دلسوزی برای نظام، کشور و دانشگاه است. شخصی که مدیریت دانشگاه همدان را بر عهده داشته و توان مدیریتی قابل توجه هم نداشته است و رضایت دانشجویان را هم نداشته چگونه می تواند نارضایتی های دانشجویان را برآورده کند؟ برچسب ها: حسین‌زاده ، نماینده اصلاح طلب ، مخالف

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان