Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وب‌سات «سان‌فرانسیسکو کرونیکل» در مطلبی نوشت که رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد شدید از قانونگذاران جمهوریخواه و حذف منتقدان خود هر چه بیشتر حزب جمهوریخواه را به سمت سیاست‎های جنگ‌طلبانه و راست‌گرایانه حرکت می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وب‌سات «سان‌فرانسیسکو کرونیکل» در مطبی با اشاره به روحیه انتقادناپذیری رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: دونالد ترامپ در حال پاکسازی قانونگذاران منتقد خود در حزب جمهوری‌خواه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه با اشاره به جدال اخیر «باب کورکر» و دونالد ترامپ بر سر نحوه مقابله با کره‌شمالی و انتقاد شدید رئیس‌جمهور آمریکا از وی افزود: دونالد ترامپ به‌ تنهایی در حال پاکسازی سناتورهای جمهوریخواهی است که از سیاست‎های جنگ‌طلبانه و افراطی وی حمایت نمی‌کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش در توییتر نوشت: باب کورکر از جمله سیاستمدارانی است که در شکل‌گیری توافق هسته‌ای آمریکا با ایران نقش کلیدی داشته و در واقع مسئول این توافق وحشتناک است.

وی همچنین به شکلی تحقیرآمیز افزود: سناتور کورکر برای راه‌یابی مجدد به مجلس سنا به من التماس کرد که از او پشتیبانی کنم اما من گفتم نه. کورکر همچنین می‌خواست وزیر خارجه شود اما من گفتم «نه متشکرم».

کورکر نیز در واکنش در گفتگویی با «نیویورک تایمز» با اشاره به تهدیدهای دونالد ترامپ علیه کره‌شمالی هشدار داد: رفتار او من را نگران می‌کند. در واقع هر کسی که به سرنوشت ملت آمریکا اهمیت می‌دهد درخصوص پیامدهای رفتار او نگران است. اظهارات و رویکرد رئیس‌جمهور ملت آمریکا را به سمت جنگ جهانی سوم سوق می‌دهد.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت