Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > صنعت - ایسنا نوشت: با تایید مراحله ارزیابی اولیه کیفی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران توسط شرکت پژو- سیتروئن، طرفین آمادگی خود را برای قطعات مورد نیاز این شرکت در ایران اعلام کردند.

در ادامه تفاهم‌نامه امضا شده میان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی با انجمن پلاستیک فرانسه با هدف تولید مواد اولیه و قطعات پلیمری مورد نیاز صنعت خودروسازی، نشست مشترکی میان طرفین در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مدیران ارشد شرکت پژو- سیتروئن با مسؤولان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، صاحبان صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان بر تولید 70 درصد قطعات مورد نیاز این شرکت خودروسازی در داخل کشور و با استفاده از مواد اولیه داخلی تاکید شد.

صادرات مواد اولیه مورد نیاز شرکت پژو- سیتروئن که در ایران تولید می‌شود و توسط پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران به تائید می‌رسد، یکی دیگر از توافقات این نشست بوده است.

دکتر مهدی نکومنش، رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی در این نشست با تاکید بر استفاده از توان داخلی، گفت: شرایط فراهم شده در دوران پسابرجام فرصت مغتنمی است تا ما به عنوان یک پژوهشگاه ملی نقش اصلی خود را در اقتصاد کشور ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید با توجه به منابع سرشار موجود در کشور از خام فروشی جلوگیری کنیم، خاطرنشان کرد: با انتقال دانش فنی به صنایع داخلی در جهت تولید قطعات با استاندارد در این زمینه می‌توانیم نقش موثری را ایفا کنیم.

در این نشست همچنین "موریس کارفانتان"، مدیر گروه پلاستیک، کامپوزیت و لاستیک شرکت پژو- سیتروئن ضمن بازدید از پژوهشگاه، امکانات موجود در این مجموعه را در دنیا کم نظیر دانست و گفت: وجود این همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در همه زمینه‌های پلیمری بستر مناسبی برای همکاری با این مجموعه است.

مراحل ارزیابی اولیه کیفی پژوهشگاه توسط شرکت پژو- سیتروئن به تائید رسیده و گام اول برای شروع همکاری‌ها در زمینه تامین مواد اولیه و ساخت قطعات پلیمری مورد نیاز صنعت خودروسازی برداشته شده است.

35225

 

کلید واژه‌ها : خودروسازان - خودرو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است