Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:57:43 GMT

بار ترافیکی منطقه ۱۲ کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۳۱۶۲

بار ترافیکی منطقه ۱۲ کاهش می یابد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان: با احداث فاز دوم خیابان مینو و خیابان حکمت بار ترافیکی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصفهان دارای جمعیتی بسیاری است که روز به روز جمعیت آن نیز در حال افزایش است براین اساس خیابان های این شهر پاسخگوی عبور و مرور خودروهای شهروندان نیست از همین رو شهرداری اصفهان به منظورتردد روان  شهروندان اقدام به احداث خیابان های جدید در سطح شهر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری اصفهان برای ارتقای خدمات به شهروندان در منطقه ۱۲ تاکنون خیابان های بسیاری را احداث کرده و اکنون نیز احداث خیابان مینو خیابان حکمت برای دسترسی شهروندان به خیابان ها و کاهش ترافیک خیابان های سطح منطقه در دستورکار خود قرار داده است.

محمد رضا برکت در گفتگو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: عملیات اجرایی خیابان حکمت در شهرک نگین و فاز دوم خیابان مینو حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) برای تردد روان شهروندان و کارهش ترافیک در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی خیابان حکمت در دست اجراست و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: برای عملیات اجرای این پروژه یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به خیابان مینو، ادامه داد: احداث فاز دوم خیابان مینو حدفاصل خیابان های امام خمینی(ره) تا عاشق آباد با اعتبار ۵۹۱ میلیون تومان تکمیل شد.

برکت خاطرنشان کرد: با احداث این خیابان بارترافیکی خیابان های عاشق آباد و مهدیه کاهش و عبور و مرور شهروندان تسهیل می یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازگشایی خیابان مهدیه بعد از ۲۰ سال انجام شده است، ادامه داد:  تعریض خیابان و ورودی شهرک مهدیه از سمت خیابان امام خمینی(ره) یکی از درخواست های ۲۰ ساله اهالی این منطقه بود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا با توجه به درخواست های متعدد شهروندان توافق با مالک در مسیر این طرح انجام شد و امروز آزادسازی پروژه صورت گرفت.

برکت عنوان کرد: عرض این خیابان ۱۲ متر است که باید به ۳۰ متر افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل مراحل آزادسازی، ظرف ۲ الی ۳ ماه آینده خیابان سازی و تعریض این خیابان انجام می شود و بر این اساس شهرک مهدیه از بن بست خارج می شود.

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در ادامه  با اشاره به ساماندهی فاز دوم ادامه خیابان گلزار شهدای، اظهارکرد:  ساماندهی فاز دوم ادامه خیابان گلزار شهدای عاشق آباد حدفاصل گلزار شهدا تا بوستان عاشق آباد به مساحت ۳۰هزار متر مربع تکمیل شد.

برکت با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم خیابان مینو در خیابان امام خمینی (ره) از دیگر طرح های عمرانی این منطقه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتبار ۵۹۱ میلیون تومان در سال جاری تکمیل می شود،  اضافه کرد: با اجرای فازدوم خیابان مینو دسترسی به خیابان های عاشق آباد و شهرک مهدیه آسانتر می شود.

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان آزاد سازی و احداث خیابان ۳۰ متری مفتح ملک شهر را یکی دیگراز پروژه های منطقه خواند و گفت: آزادسازی و احداث خیابان ۳۰ متری مفتح ملک شهر به طول ۱۰۰ متر که در دل بافت فرسوده منطقه قرار گرفته، زمینه توسعه عمرانی و اقتصادی را برای مردم آن منطقه در بر خواهد داشت.

برکت با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای تملک پلاک های باقی مانده واحداث خیابان مفتح در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: امیدواریم تا پایان امسال مابقی آزادسازی ها انجام و احداث آن محقق شود.

وی گفت: اتصال خیابان مفتح به آزادگان اصلی ترین پروژه این منطقه است که در بافت ریزدانه و پرتراکم قرار دارد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با تاکید بر طرح تعریض خیابان آریانژاد، اظهار کرد:  طرح تعریض خیابان آریانژاد در شهرک مهدیه برای تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک خیابان های اطراف شهرک مهدیه در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

برکت افزود: تعریض خیابان آریا نژاد در شهرک مهدیه به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۲ میلیارد ریال تکمیل شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد