Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@23:47:08 GMT

زوج بازیگر درجشن دلتنگی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۳۲۰۸

زوج بازیگر درجشن دلتنگی

به گزارش امتداد نیوز مدیر روابط عمومی ،فیلم سینمایی جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی آخرین مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد  و بزودی با  کامل شدن عوامل و بازیگران فیلمبرداری آغاز می شود

در تازه‌ترین مرحله از روند ساخت این فیلم مینا ساداتی  و بابک حمیدیان  به عنوان بازیگر و خشایار موحدیان  به عنوان تدوینگر به پروژه سینمایی  جشن دلتنگی پیوستند  مینا ساداتی و بابک حمیدیان در این فیلم نقش یک زوج جوان را بازی می کنند

پیش از این پانته آ پناهی ها ،بهنام تشکر،محسن کیایی،ساغر قناعت به عنوان بازیگران فیلم جشن دلتنگی معرفی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن  با فضای مجازی است و فیلمبرداری فیلم بعد از تکمیل شدن عوامل و بازیگران نیمه آبان ماه در تهران آغاز می‌شود و سازندگان فیلم  تلاش دارند تا اولین نمایش فیلم در  سی و ششمین دوره  جشنواره فیلم فجر باشد.

عوامل فیلم سینمایی جشن دلتنگی عبارتند از:

کارگردان: پوریا آذربایجانی، نویسنده فیلمنامه: پوریا آذربایجانی و مونا سرتوه، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، صدابردار: آرش برومند، تدوینگر : خشایار موحدیان  صحنه‌آرا: مرتضی فربد، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حمیدرضا غفارزاده، مسوول لباس: مرضیه حبیبی، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی، مدیر تولید : مجید بابایی، مدیر تدارکات: حسین روزبهانی، دستیار تدارکات: اسماعیل شاهیوند، عکاس: مونا سرتوه، مدیر روابط عمومی و تبلیغات : علی زادمهر، تهیه‌کننده: علی قائم‌مقامی.

بازیگران : بابک حمیدیان،محسن کیایی،بهنام تشکر،مینا ساداتی،پانته آ پناهی ها، ساغر قناعت.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگران «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال (فیلم) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟