Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس در ابتدای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم پرداخت و پس از آن کار بررسی صلاحیت وزیر نیرو را در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش «تابناک»، در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی، دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف هر یک پانزده دقیقه به ایراد سخن می پردازند و خود وزیر نیز به مدت نیم ساعت از خودش دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اردکانیان متولد سال ١٣٣٧ در شهر یزد و دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی شریف، ‏کارشناسی ارشد از دانشگاه مک مستر کانادا و دکترا در رشته مدیریت آب از انگلستان است‎.‎‏
او در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله ‏خامنه‌ای (مقام معظم رهبری) معاون عمرانی وزارت کشور بود و در دولت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی معاونت برنامه‌ریزی ‏وزارت نیرو شد. پس از آن و در دوران اصلاحات اردکانیان چهار سال قائم مقام وزیر نیرو شد و چهار سال دیگر هم مسوولیت ‏معاونت امور آب را برعهده گرفت.

او همچنین نایب‌رییسی انجمن آب‌شناسی ایران و مدرس در دانشگاه شریف بوده است و طرح‌ها و ‏پروژه‌های مختلفی را به انجام رسانده. اردکانیان در مدیریت مجامع مختلف علمی و تخصصی بین المللی مرتبط با آب از جمله ‏فرهنگستان بین المللی آب، شورای حکام موسسه آموزشی آب یونسکو، انستیتوی آب و محیط زیست دانشگاه ملل متحد فعالیت کرده و ‏مسوولیت داشته است. ‏ گزارش مذاکرات مجلس در خصوص تعیین صلاحیت وزیر نیرو؛{$smarty_live_blog} 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: ارزش این طرح بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است که دولت سریلانکا آن را تامین مالی کرده است. در این طرح ۲ سد بتنی-غلطکی و ۲۴ کیلومتر تونل اجرا شده که آب را از رودخانه‌های پرآب سریلانکا به مناطق کشاورزی منتقل می‌کند. 

وزیر نیرو همچنین تاکید کرد: همچنین یک تونل عمودی با ارتفاع ۶۱۸ متر، نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی و خطوط انتقال آن شامل این طرح هستند. سالن تولید نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین قرار دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود