Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:49:50 GMT

پدافند غیرعامل برای رفع مشکلات اقتصادی لازم است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۴۰۶۲

پدافند غیرعامل برای رفع مشکلات اقتصادی لازم است

ساری - استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم، توجه به پدافند غیرعامل در حوزه اقتصادی را مهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار، صبح یکشنیه، در همایش استانی کشاورزی و امنیت پایدار با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های غیرنظامی است: افزود: در حقیقت فعالیت‌هایی در جهت تکامل امنیت پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با اشاره به وجود عوامل و پدیده‌های غیرمترقبه در جامعه، گفت: برای مقابله با این مجموعه عوامل باید از قبل برنامه داشت و پدافند غیرعامل انجام برنامه‌ریزی پیش از وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.

وی بر انجام اقدامات برای امنیت غذایی پایدار در استان مازندران به‌عنوان محور فعالیت در سطح کشور تأکید کرد.

فلاح جلودار هفته پدافند غیرعامل را فرصتی در سطح کشور برای ارائه فعالیت‌ها در این عرصه به عموم مردم دانست و با اشاره به شعار سال پدافند غیرعامل، گفت: باید اطمینان داشت که مردم و سرزمین در برابر هر گزندی مصون هستند اما اکنون با آنچه شعار می‌دهیم بسیار فاصله داریم و برای تحقق این امر باید اقدام کرد.

وی با اشاره به نامگذاری دومین روز هفته پدافند غیرعامل با نام "خودباوری، اقتدار علمی با حرکت انقلابی" گفت: ما اعتقاد داریم که با همکاری دانشجویان، استاتید و جامعه می‌توانیم به خودباوری برسیم و بسیاری از اقدامات در کشور نتیجه خودباوری است.

استاندار مازندران با اشاره به توان موشکی کشور، آن را یک امر بازدارنده در برابر تهاجم دانست و افزود: استکبار و ایادی آن در منطقه در صدد ایجاد مشکلات در این رابطه هستند و ما باید قاطعانه از کشور خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در امر نظامی ما در دنیا مستقل هستیم، خاطرنشان کرد: استقلال اولین شعار انقلاب اسلامی بود و امروز جمهوری اسلامی در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارای استقلال کامل است اما در بحث اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم که نیازمند پیگیری است و رهبری نیز از آن به‌عنوان یک امر مهم یاد کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائم شهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

او در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، اما نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است و روز‌های حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روز‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز گفت: دریای بابل این روز‌ها به حمایت همه‌ مسئولان و همه‌ مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است