Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی تقوی فرد، رئیس كل دادگستری استان مازندران عصر دیروز ششم آبان ماه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران به لزوم حفظ حقوق بیت المال درعرصه منابع طبیعی همچون جنگل و دریا اشاره کرد و افزود: ما انسانها با نگاه به آینه معنوی می توانیم زیبایی و زشتی خود را ببینیم و با نگاه به آیینه معنوی اعمال خود را مورد سنجش قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از امامان معصوم به عنوان آینه انسانها یاد کرد و گفت: اگر بتوانیم از امامان خود الگو برداری کنیم تمام اعمال و کردار ما آراسته خواهد شد و یقینا در تمام کارهای خود موفق و پیروزخواهیم بود.این مقام قضایی در ادامه به طرح تنفس جنگلها اشاره کرد و گفت: این طرح موجب شد که بهره برداری غیر قانونی از جنگل های داخل طرح نداشته باشیم و بیشترین تخریب در خارج از طرح بوده است.حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد تاکید کرد: با بازدید میدانی انجام گرفته این تخریبها بسیار مشهود بوده و تمام تخریبها در جاهایی اتفاق افتاده که خارج از طرح بوده است.وی یاد آورشد: با تصویب این طرح قرار بر این شد تا امکانات و تجهیزات به این طرح اختصاص یابد تا از تخریب جنگل جلوگیری شود ولی در بعضی از نقاط شاهد قاچاق چوب آلات و تخریب هستیم که دلیل این امرکمبود بودجه، نیرو و تجهیزات بوده است.این مقام قضایی ادامه داد: در این رابطه دستورات لازم جهت پیگیری به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال و سازمان بازرسی داده شده تا با ورود به این موضوع متخلفین چه کشوری و استانی در مرجع قضایی مربوطه مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.شایان ذکر است، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اسدا.. جعفری دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال با بیان موضوع مطرح شده گفت: در این رابطه اقدام قضایی از طرف مدعی العموم صورت گرفته و با تشکیل پرونده قضایی، اخطاریه در رابطه با موضوع فوق به طرف مقابل ارسال گردیده است .

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد