Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فناوری اطلاعات و تولیدات چندرسانه‌ای کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین از تولید ۲ اپلیکیشن «الاربعین» و «نائب الشهید» در ستاد مرکزی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر احمدی در مورد تمهیدات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: به کوشش کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین وب‌سایت رسمی این ستاد به نشانی alarbaeen.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir با امکانات ویژه و جدید راه اندازی شده است.

وی افزود: از ویژگی های این وب سایت جستجوی پیشرفته، قابلیت استفاده در سیستم‌های گوناگون نرم‌افزاری از جمله اندروید و نسخه قابل دریافت از طریق موبایل و سایر موارد است.

مسئول فناوری اطلاعات و تولیدات چند رسانه‌ای ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه لینک شبکه‌های مجازی و اجتماعی همچون تلگرام و سایر مبادی خبری در صفحه اصلی این وب‌سایت برای استفاده علاقه مندان وجود دارد، گفت: راه اندازی صفحه اینستاگرام به نشانی inestaarbaeen نیز از دیگر برنامه ها برای پیاده روی اربعین است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این وب سایت برای پوشش خبری و رسانه‌ای مراسم اربعین امسال علاوه بر زبان فارسی به زبان عربی، فرانسه، انگلیسی، اردو و اسپانیایی به روزرسانی می شود، تصریح کرد: اخبار مورد استفاده در این وب سایت هم محتوای مکتوب بوده و هم در قالب‌هایی همچون اینفوگرافی و انیمیشن ارائه می شود.

مسئول فناوری اطلاعات و تولیدات چند رسانه‌ای کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی ادامه داد: در مجموع در عرصه اطلاع‌رسانی و تولید اخبار از مراسم اربعین تلاش شده در کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین مباحث خبری را جدی‌تر از سال‌های قبل دنبال کنیم.

احمدی افزود: در این راستا علاوه بر پیگیری اخبار در سایت رسمی که به آن اشاره شد و همچنین شبکه‌های اجتماعی و مجازی، رونمایی از «ویکی اربعین» را نیز جزء برنامه‌های خود داشتیم که در اصل دانشنامه تخصصی ویژه اجتماع اربعین است و در عین حال نرم‌افزار موبایلی «الاربعین» و «نائب الشهید» را نیز ارائه کرده‌ایم که البته باید به این فهرست سامانه نذر فرهنگی و نرم افزار زائر را نیز اضافه کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی