Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر 'حسین سلیمانی' روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید صدوقی با بکارگیری 120 عضو هیات علمی و دارا بودن بخش های تخصصی منحصر بفرد در استان، آماده پذیرایی از بیماران بدحال و صعب العلاج است.
وی با اشاره به برخی انتقادها در فضای مجازی از این مرکز درمانی اظهار داشت: شرایط خیلی از بیماران مراجعه کننده به گونه ای است که مرگ و میر در آن نسبت به سایر بیمارستانها بیشتر است که ناشی از نوع بیماریهاست و دلیل بالاتر بودن فوتی ها نسبت به سایر مراکز درمانی ناشی از همین امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اغلب بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند که از راههای دور و نزدیک مراجعه می کنند.
رییس بیمارستان شهید صدوقی با ابراز ناخرسندی از برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی در فضای مجازی یادآور شد: بیماران مراجعه کننده به این واحد درمانی با فرهنگ های مختلف از استان های جنوب شرقی و جنوب کشور به اینجا مراجعه می کنند و حدود 35 تا 40 درصد مراجعه کنندگان، غیر بومی هستند که آمار بالایی است.
این مسوول که خود، متخصص داخلی و فوق تخصص روماتولوژی است اضافه کرد: حجم ورودی به بیمارستان شهید صدوقی زیاد است و اغلب این بیماران بدحال و در معرض خطر هم که شامل سرطانی، مبتلایان به عوارض داخلی، نوزادان و مادران باردار و... هستند از درمان خود ناامید و درمانده شده اند.
به گفته وی بالا بودن آمار مرگ و میرها در این مرکز نسبت به سایر مراکز درمانی به دلیل همین نوع بیماریهای سخت و صعب العلاج است و از این رو نباید تصور شود که وضعیت بیمارستان شهید صدوقی در این زمینه، نسبت به بیمارستان های خصوصی نامطلوب تر است.
دکتر سلیمانی اضافه کرد: اگر مرگ و میرها ناشی از خطای پزشکی باشد در کمیته ای که به همین منظور تشکیل می شود بررسی و اگر خطایی انجام شده باشد رسیدگی می شود.

*** مراجعه روزانه یکهزار بیمار سرپایی به بیمارستان
رییس بیمارستان شهید صدوقی به حجم بالای فعالیت درمانی در این مرکز اشاره کرد و گفت: در مرکز درمانی شهید صدوقی، 450 تخت موجود است که با احتساب تخت های اورژانس، دیالیز و سرپایی به 550 تخت می رسد.
سلیمانی یادآور شد: روزانه یکهزار بیمار سرپایی به این مرکز درمانی مراجعه می کنند که ماهانه حدود 28 تا 30 هزار نفر را شامل می شود .
وی حجم خدمات درمانی در این مرکز را وسیع توصیف کرد و تصریح نمود: تمام بخش های تخصصی و فوق تخصصی به غیر از کلیه و مجرای ادراری در این مرکز، خدمات ارائه می کنند.

*** برخورد نامناسب برخی پرسنل را تایید می کنیم
رییس بیمارستان شهید صدوقی یزد در مورد برخوردهای برخی از پرسنل این بیمارستان با بیان اینکه متاسفانه گاهی این نوع برخوردها اتفاق می افتد و ما آن را انکار نمی کنیم گفت: اغلب نارضایتی ها و شکایتها از نوع برخورد پرسنل بوده است.
وی گفت: این برخوردهای نامناسب، ریشه در فرهنگ و ضعف ایجاد ارتباط در جامعه است که باید آن را از کودکی به افراد آموزش داد.
وی تشکیل کمیته اخلاق و مشاوران اخلاق را در همین راستا ذکر کرد و گفت: تمام سعی ما ایجاد حسن اخلاق میان پرسنل و بیماران است و از این رو اگر فردی از پرسنل این بیمارستان، برخورد نامناسبی داشت و گزارش شد قطعا با فرد خاطی برخورد لازم انجام خواهد شد.

***دریافتی پرسنل درمانی و غیردرمانی با تاخیر پرداخت می شود
دکتر سلیمانی با بیان اینکه کادر درمانی و غیردرمانی بیمارستان و بویژه کادر خدماتی، دریافتی های خود مثل اضافه کاری و کارانه را با تاخیر دریافت می کنند از تاخیر سه تا چهار ماهه این پرداخت ها خبر داد.
وی اظهار داشت: متاسفانه صندوق های بیمه خالیست و ما را مجبور کرده تا سیاست های انقباضی را در پیش بگیریم یعنی جلوی ریخت و پاش ها را بگیریم و توجه خود را بر روی مسائل درمانی معطوف کنیم.

*** افراد غیر کارشناس، نظر پزشکی ندهند
رییس بیمارستان شهید صدوقی یزد با ابراز گله مندی از انتشار برخی مطالب غیر کارشناسی در زمینه پزشکی و درمان در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری گفت: برخی از این شبکه ها تصاویری را نشان می دهند و با طعنه، نسبت به درمان بیماران اظهار نظر غیر پزشکی می کنند.
به گفته وی این حرفها واقعیت ندارد چون اصلا خطای پزشکی انجام نشده است، باید یک پزشک جراح تایید کند که خطای تکنیکی یا تاکتیکی انجام شده است.
وی انعکاس برخی مسائل پزشکی را موجب تشویش اذهان عمومی دانست و افزود: شرایط سختی بر بهداشت و درمان، حاکم است و در تامین برخی نیازهای ضروری خود هم با مشکلاتی روبرو هستیم و از این رو اگر به طرح اینگونه مسائل، به آنها دامن بزنیم ، کار درمان سخت تر و موجب تقابل می شود.

*** بیمارستان شهید صدوقی یزد یکهزارو 600 پرسنل دارد
رییس بیمارستان شهید صدوقی یزد در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه این مرکز درمانی در مجموع، یکهزارو 680 کادر و پرسنل دارد گفت: از این تعداد، 200 پزشک، 600 نفر پرستار، 270 نفر نیروی خدماتی، 60 نفر منشی، 30 نفر نگهبان، 25 نفر تاسیساتی و 35 نفر اداری هستند.
وی شماره تلفن های 38217304 ، 31833550 ، 31833333 و پیامک 30001959 را برای دریافت شکایات و نظرات شهروندان اعلام کرد.
6197 خبرنگار و ناشر: محمدحسین فلاح

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

پلمب بیمارستان "محب مهر" به دلیل کشف حجاب تکذیب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلم  پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای 110  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد درب مشترک  دو بیمارستان "محب مهر" و "هاشمی نژاد"  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است.

گفتنی است که  هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم