Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۸۸ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هشتاد و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 88 واحد تولیدی استان سمنان که در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اعلام نظر قطعی کارشناسان این کارگروه واحدهای مذکور برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند اذعان کرد: بالغ‌بر 69 واحد تولیدی در بخش کشاورزی فعالیت دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه این واحد بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند افزود: تکمیل مدارک موردنیاز بانک‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای پرداخت این تسهیلات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 19 طرح صنعتی نیز در این کارگروه معرفی شد خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی این طرح‌ها نیز می‌توانند برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزشی بالغ‌بر 38 میلیارد تومان به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

اسودی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای 253 نفر را فراهم می‌کند یادآور شد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی از مهم‌ترین اهدافی است که در راستای ارائه این تسهیلات دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلات 490 واحد تولیدی در این کارگروه بررسی‌شده است تصریح کرد: از این تعداد تنها 95 واحد تولیدی موفق به دریافت این تسهیلات به ارزشی بیش از 49 میلیارد تومان شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه این مسئله یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین اقدامات دولت در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است یادآور شد: رونق تولید زمینه‌ساز ارتقا سطح اقتصاد کشور می‌شود و باید از هر ظرفیتی برای تحقق این هدف بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد