Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس حسن خانی در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه گفت: رابطه بین مردم و حکومت و حقوق متقابل بین آنها، یک رابطه دوسویه است و همان طوری که دولت مکلف به رعایت حقوق شهروندان است، شهروندان نیز مکلف هستند موازین قانونی را رعایت نمایند و در این رابطه همیشه باید تعادل و توازن رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حادثه اسلام آباد، تاکیدمان بر اطلاع رسانی شفاف و صریح بود و بنده زمانی اطلاع رسانی کردم که بررسی دقیقی نسبت به موضوع یافته و به لحاظ حضور در محل حادثه با مطبوعات و رسانه ها مصاحبه کردم؛ هر جا که اصلاحاتی لازم بود به سمع و نظر مردم می رسید و رسانه ها نیز اصلاحات لازم را انجام می دادند.
فرماندار ارومیه تاکید کرد: اقدام و عمل ناشایست یکی از نیروهای شرکتی آموزش و پرورش قابل توجیه نیست و این فرد باید براساس موازین قانونی و مقررات حاکم مجازات شود و این موردی بود که من در تجمع اسلام آباد به مردم عرض کردم.
حسن خانی تصریح کرد: قرار نیست هر حادثه ای بهانه ای برای بروز اغتشاش باشد که عده ای متاسفانه با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات ساحت علم و اندیشه را خدشه دار کنند.
وی افزود: ما در مدارس به دانش آموزان درس تحمل و بردباری و گفتگو و تعامل می دهیم، حال عده ای به جای بیان خواسته ها از طریق قانون و گفتگو، به تخریب اموال عمومی و آموزش و پرورش می پردازند که قطعاً ضررش متوجه مردمی است که نقشی در این اعمال غیرقانونی ندارند.
فرماندار ارومیه با بیان این پرسش که نمی دانم اغتشاش گران جواب دختری که با چشم گریان به کلاس درس نگاه کرده و از وضعیت پیش آمده شاکی بود چگونه خواهند داد، گفت: این حادثه نکات مثبتی هم داشت؛ تحمل و سعه صدر پلیس مهمترین نکته مثبتی بود که علیرغم اقتدار و امکان توسل به زور، از خود سعه صدر نشان داد.
حسن خانی اعلام کرد: پلیس ما یک پلیس حرفه ای است و توان مقابله و مدیریت چنین حوادثی را دارد و من به عنوان نه فرماندار بلکه به عنوان یک شهروند از رفتار پلیس کشورم در برخورد با این حادثه خشنودم و به وجودشان افتخار می کنم.
وی افزود: نکته مثبت دیگر همراهی و همگامی اکثر قریب به اتفاق رسانه های استان بود که به دور از هرگونه پیش داوری عجولانه، در صدد اطلاع رسانی دقیق و شفاف بودند؛ نمره رسانه ها در این حادثه بسیار خوب بود و باید از آنها قدردانی کرد.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: اما نباید از اظهارنظرهای عجولانه و فاقد تدبیر و درایت بعضی از اشخاص به سادگی گذشت؛ ما توصیه مان این است که افراد غیرمسئول در چنین حوادثی با تأمل و اطلاع لازم اظهارنظر نمایند.
حسن خانی در پایان افزود: بررسی جوانب چنین حادثه ای باید با حضور افراد و مقامات مسئول صورت گیرد و بدیهی است اظهارنظر اشخاص حقیقی و رسانه های غیررسمی در این خصوص تابع ضوابط و مقررات خاص خود است.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • تیک‌تاک؛ صدایی برای اعتراض
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد