Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در جلسه اخیر شورای مرکزی جامعه روحانیت موضوع دیدار هیات سیاسی جامعه با رئیس‌جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: هدف از این دیدار این بود که جامعه روحانیت همراه با رهبر معظم انقلاب که در حکم تنفیذ رئیس‌جمهور مطالبی را مطرح کردند ما نیز مطالبات خود را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر با بیان اینکه هیات سیاسی جامعه روحانیت با روحانی دیدار و مطالب خوبی را در این نشست مطرح کرد، افزود: نظر ما این است که آقای روحانی هراز چندگاهی به جلسات جامعه روحانیت بیاید و دغدغه‌های روحانیت را که دغدغه مردم است، بشنود و این به خود دولت کمک می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز این دیدار را کاملا دوستانه عنوان کرد و گفت: ادامه این جلسات بستگی به نظر شورای مرکزی جامعه روحانیت دارد.

به گزارش فارس، جامعه روحانیت مبارز عصر دوشنبه 24 مهرماه با حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار کرد و در این دیدار تعدادی از اعضای جامعه روحانیت مبارز حضور داشتند و مهم‌ترین پیشنهادات و مسائل خود را در ارتباط با عملکرد دولت جدید مطرح کردند.

منبع: فارس

روحانیت مبارز محمدتقی رهبر شورای مرکزی جامعه روحانیت رئیس جمهور تنفیذ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است