Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بجنورد اظهارکرد: مدیران باید در کوتاه ترین زمان ممکن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان مراجعه کرده و تفاهم نامه را امضا کنند و بلافاصله با تخصیص 60 درصدی اوراق و اسناد خزانه، عملیات عمرانی را انجام دهند.
وی ادامه داد: عملیات عمرانی تا زمانیکه وضعیت آب و هوا در استان اجازه دهد، انجام می شود و نباید اجرای عملیات پروژه ها متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثمینی تاکید کرد: هر پروژه ای که توسط دستگاه های اجرایی آماده بهره برداری است، بلافاصله فعالیت خود را آغاز کرده و به مردم خدمات رسانی کند، مدیران منتظر افتتاح آن پروژه نباشد.
وی با بیان اینکه تلاش برای سرمایه گذاری بخش غیردولتی مهم ترین سیاست مورد تاکید در خراسان شمالی است،از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست کرد که برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
ثمینی با ذکر اینکه در جهت ایجاد مراکز فرهنگی در استان با کمبودهایی مواجه هستیم گفت: این موضوع را با کمک شهرداری، مساعدت های مردم، سمن ها و اعتبارات دولتی باید پیگیری کنیم تا مرکز استان را به جایگاه مطلوب تری برسانیم.
وی ادامه داد: کتابخانه مرکزی بجنورد اکنون آماده بهره برداری است و باید اداره کل امور کتابخانه ها برای تجهیز آن اقدام کنند تا بتوانیم فرهنگ عمومی را افزایش دهیم، ما در استان متاسفانه به معنای واقعی از وجود این مراکز در مضیقه هستیم.
وی اظهارامیدواری کرد که با افتتاح کتابخانه مرکز استان بتوانیم بخشی از این مشکلات را مرتفع سازیم.
ثمینی با اشاره به فرارسیدن 13 آبان اظهارکرد: باید همه این روز را گرامی بداریم و حضوری پررنگ و با شکوه در این روز داشته باشیم تا نقشه و توطئه های دشمنان خنثی شود.
وی با اشاره به هفته پدافند غیر عامل گفت: باید مسئولان تمام امکانات و توسعه خدمات را براساس نگرش پدافند غیرعامل انجام و اجرایی کنند که اگر تهدیدی برای مملکت، استان و شهرستان ها حاصل شد بتواند از تیررس دشمن محفوظ بماند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال

ایسنا/خراسان شمالی رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از رشد ۱۹.۵ درصدی بارش باران در سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علیرضا گلرخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میزان بارندگی در استان از ابتدای فروردین ماه تا کنون ۵۸.۶ میلیمتر بوده که این میزان پارسال ۲۰.۱ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به بارندگی‌های این سال زراعی، گفت: بارندگی از ابتدای مهر ماه سال گذشته تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال ۱۸۵.۸ میلیمتر بوده و این میزان در بلندمدت ۱۹۹.۴ میلیمتر بوده است. میزان بارندگی‌ها در این سال زراعی نسبت به دوره بلندمدت، کاهش ۶.۸ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در سال زراعی گذشته ۱۳۲ میلیمتر بوده که بارندگی‌های انجام‌شده در این سال زراعی نسبت به سال گذشته ۴۰.۷ رشد داشته است.

رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: ۷۷.۲۵ درصد پهنه خراسان شمالی در یک سال گذشته درگیر انواع خشکسالی بوده است. اکنون ۲۷.۶۱ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی خفیف، ۲۸.۲۱ درصد درگیر خشکسالی متوسط، ۲۵.۶۴ درصد درگیر خشکسالی شدید و ۵.۸۰ درصد درگیر خشکسالی بسیار شدید بوده است.

گلرخ افزود: از بین شهرستان‌های استان بام و صفی‌آباد ۱۰۰ درصد درگیر خشکسالی است. همچنین شهرستان شیروان با ۴۹.۶۷ درصد شرایط بهتری را نسبت به سایر مناطق استان از لحاظ خشکسالی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است