Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان طرح باران مصنوعی را سریع ترین و کم هزینه ترین راه احیای زاینده رود دانست و گفت: باران مصنوعی تنها راه نجات اصفهان و فلات مرکزی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا امروز در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: عدالتخواهی و توزیع متناسب بودجه در مناطق مختلف از شعارهای شورا بوده که بر این اساس مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای توازن منطقه ایی در بودجه مصوب سال جاری تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهردار اصفهان خواست بر اساس درصد جذب بودجه نسبت به پرداخت آن مبلغ به مناطق کمتر توسعه یافته عنایت شود تا مردم و شهروندان آن مناطق نیز مزه شیرین عدالت را بچشند.

شریعتی نیا در ادامه سخنان خود گفت: پیاده روها متعلق به عموم مردم است و در حال حاضر در خیلی از خیابان ها شاهد تجاوز مغازه داران به محل عبور عابران پیاده هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دستفروش یک متر یا نهایت ۲ متر از فضای پیاده رو را اشغال می کند که با آن برخورد می شود ولی بعضا شاهد آن هستیم برخی مغازه داران اقلام قابل عرضه را در پیاده روها میچینند و مغازه هایشان خالی است.

عضو شورا گفت: از شهردار اصفهان خواهان این هستم در جهت ساماندهی به این اوضاع اقدام جدی انجام دهند.

وی با اشاره بر اینکه در تاریخ دوم مهرماه سال جاری اینجانب در تذکر خود در خصوص تصحیح اجرای پروژه باران مصنوعی و اقدام جدی به عنوان سریع ترین و آسان ترین و کم هزینه ترین راه احیای زاینده رود و احیای حق کثیری از کشاورزان مستحق این منطقه پیشنهاد دادم، اظهار داشت:  پس ازگذشت یک ماه هیچ اقدام عملی صورت نگرفت و تا این مشکل حل نشود و یا جواب علمی و منطقی و قابل قبول داده نشود در تمامی تذاکراتم از این به بعد این موضوع را یادآوری خواهم کرد.

وی بیان داشت: از اصحاب رسانه خواستارم در این زمینه ما رایاری کنند که قطعا این طرح تنها راه نجات اصفهان و فلات مرکزی ایران خواهد بود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • هواشناسی ایران| بارش باران در اغلب مناطق کشور / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی