Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی جامعه المصطفی العالمیه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات بطور همزمان در 74 نمایندگی این مجتمع در خارج کشور و شعبه های داخل کشور برگزار می شود.
مهدی تقی آبادی افزود: در این دوره از مسابقات 95 درصد طلاب جامعه المصطفی مشهد شامل یک هزار و 700 طلبه زن و مرد شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مسابقات مزبور در 2 بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود که بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل جزء های 10، 15 و 20 قرآن کریم و بخش کتبی شامل 2 بخش قرآن و حدیث است.
وی گفت: مرحله نهایی این مسابقات بهمن ماه امسال همزمان با دهه فجر در قم برگزار می شود که از هر ملیت سه نفر به مرحله نهایی راه می یابند.
هم اکنون چهار هزار طلبه از 70 ملیت در جامعه المصطفی مشهد مشغول فراگیری علوم اسلامی هستند. جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌ المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیرایرانی تشکیل شده است.
این مرکز در سال ۱۳۸۶شمسی با تلفیق سازمان حوزه ‌ها و مدارس علمیه خارج از کشور و مرکز جهانی علوم اسلامی تشکیل شد.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است