Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-06@16:05:31 GMT

انتقال یا عدم انتقال آب چاره کار ما نیست

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۱۲۲۳

انتقال یا عدم انتقال آب چاره کار ما نیست

وزیر نیروی پیشنهادی در جلسه بررسی عملکرد و برنامه ها و رای اعتمادش گفت: نه انتقال آب و نه عدم انتقال آب راه چاره ما نیست این امر نیاز به بررسی دقیق دارد. دغدغه هایی در برخی استان هاست که مبنی بر همین عرضه است ما باید همه جانبه به موضوع بپردازیم

وزیر نیروی پیشنهادی در جلسه بررسی عملکرد و برنامه ها و رای اعتمادش گفت: نه انتقال آب و نه عدم انتقال آب راه چاره ما نیست این امر نیاز به بررسی دقیق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دغدغه هایی در برخی استان هاست که مبنی بر همین عرضه است ما باید همه جانبه به موضوع بپردازیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی انرژی امروز، رضا اردکانیان در جلسه بررسی عملکرد و برنامه های خود به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنانش در دفاع از برنامه های خود اعلام کرد که به دنبال تدوین سند جامع آب  کشور  است.

وی در ادامه افزود: طرح احیا و کاهش برداشت  به میزا ۸ میلیارد متر مکعب یکی از برنامه هایی است که به شدت پیگیر آن هستیم. ما در این راستا با توجه به وضعیت اقتصاد کشور درباره سدهای در حال ساخت و سدهایی که قرار است ساخته  شود علاوه بر بحث های فنی و تخصصی باید ارزیابی های زیست محیطی نیز انجام گیرد.

اردکانیان با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب به صورت پایدار نیازمند سازو کار ویژه ای هستیم گفت: بر اساس بررسی ها به تامین  ۱۲۰۰ متر مکعب با اولویت ساخت . بنابر اطلاعات  برنامه ای برای تامین و تکمیل برای ۶ میلیون نفر داشته ایم.

اردکانیان با بیان اینکه برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی به پساب به عنوان یک منبع جدید توجه خواهیم داشت، تصریح کرد:تامین آب یک میلیون هکتار از اراضی کشاورزی با استفاده از اب فاضلاب و پساب با توجه به استاندارد های سازمان خوارو بار و برنامه های محیط زیستی پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال استفاده سالم از پساب برای کشاورزی هستیم و با همکاری کارشناسان حوزه آب و فاضلاب کشور شروع به ظرفیت سازی میکنیم.

وزیر نیروی پیشنهادی به برنامه ریزی برای استفاده از آب های ژرف و آب شیرین کن ها اشاره کرد و گفت: با صرف عدم انتقال آب  ما در مبدا از مشکلات رها نمیشویم چنانچه یکی از مشکلات بزرگ ما تلفات آب است که برای آن  هم برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: ما باید استفاده از کودهای شیمیایی غیر استاندارد را از مدار خارج کنیم تا با آلودگی آبهای کمتری روبرو شویم ضمن اینکه ما باید آب را درست و صحیح مصرف کنیم.

وزیر نیروی پیشنهادی تاکید کرد: نه انتقال آب و نه عدم انتقال آب راه چاره ما نیست این امر نیاز به بررسی دقیق دارد. دغدغه هایی در برخی استان هاست که مبنی بر همین عرضه است ما باید همه جانبه به موضوع بپردازیم و مشکل را در خود استانها حل کنیم . رفتن به خوزستان با توجه به پیشنهاد آقای کاتب، در دستور کار و اولویت های سفر ما  قرار میگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به موارد سدهای آسیب رسان از جمله گتوند رسیدگی میکنیم، تاکید کرد: این موضوع بع اتکای ظرفیت های ذی صلاح انجام می گیرد....

ادامه دارد

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب شانزدهم اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «مست عشق» به بحث و بررسی درباره تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد.  

اجرای این برنامه به عهده وحید رونقی است و در میز سینمای ایران فیلم «مست عشق» با حضور زینب احقر مدرس دانشگاه و محمد قربانی منتقد سینما مورد بحث قرار می‌گیرد.   

در بخش دیگری از این برنامه حسام آبنوس با واکاوی «مست عشق» و «کیمیا خاتون» روایت سینما از معلم عشق را بررسی می‌کند.  

میز سینمای جهان این هفته «سینمازاویه» به فیلم «جاماندگان» محصول ۲۰۲۳ می‌پردازد.  

فاطمه دلاوری پاریزی در بخش دیگری از برنامه با عنوان «تعلیم و تربیت به سبک پاندای کنگ‌فوکار» موضوع تعلیم و تربیت را در سینمای کودک و برای کودکان بررسی می‌کند.  

بحث‌ و گفت‌وگو درباره اخبار سینمای ایران در این هفته بر عهده الهه زواره‌ئیان خبرنگار سینمایی است.  

«سینما زاویه» به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

دیگر خبرها

  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی