Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@02:44:12 GMT

توزیع 28هزار بن کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۱۴۶۰

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از توزیع بیش از 28 هزار بن کارت خرید کتاب در بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور خبرداد. ناطقان: به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛ مهدی اکرمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از دوم تا هفتم آبان ماه سال جاری، گفت: از این نمایشگاه که پس از نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت بزرگترین نمایشگاه کتاب استانی به حساب می آید؛ تا روز پایانی در حدود 2 میلیون نفر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تمامی خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت نقدی، واریز و برداشت وجه و ... در باجه ای با تعداد 16 کانتر به علاقمندان به حوزه کتابخوانی ارائه شد.
اکرمی با اشاره به اینکه برای اولین بار بن کارت های یک میلیون و پانصد هزار ریالی برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان مقطع دکتری صادر شد،ادامه داد: همچنین تعداد 3 دستگاه خودپرداز سالنی در سالن های نمایشگاه به جهت رفاه حال مراجعه کنندگان راه اندازی و همه خدمات نوین بانکی، مشاوره در خصوص ارائه تسهیلات به ناشران، معرفی سپرده زرین شهر، بازاریابی جهت جذب سپرده گذار و معرفی بانک شهر انجام پذیرفت.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر تصریح کرد: متقاضیان خرید کتاب در این نمایشگاه توانستند با پرداخت 80 درصد از مبلغ بن کارت ، از 800 غرفه موجود در نمایشگاه که بیش از 150 هزار عنوان کتاب ارائه می دادند، خرید کنند. علاوه بر آن می توانند تا یک ماه پس از اتمام نمایشگاه از 16 کتابفروشی منتخب معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهر اقدام به خرید کتاب کنند.
اکرمی در ادامه گفت: متقاضیان می توانند در صورت وجود مانده بن کارت یا عدم خرید کتاب پس از گذشت 40 روز از پایان نمایشگاه با مراجعه به همه خودپردازهای ...

برچسب ها: بن کتاب ، کتاب تبریز ، توزیع بن

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • کتابخانه ای به گستره صدا