Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-رئیس پلیس راهور ایلام گفت: زائران برای پارک خودرو از پارکینگ های شناسنامه دار استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،سرهنگ محسن ناصری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۲۰ ویژه اربعین حسینی،گفت: یکصد پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ هزار خودرو در شهر مهران فعال است. 

وی اظهار داشت: سامانه ۱۲۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص حوادث رانندگی ، گره‌های ترافیکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در مسیر تردد زائران است.

وی با اشاره به راه اندازی یکصد پارکینگ در سطح شهر مهران گفت: این پارکینگ ها ظرفیت ۱۰۰ هزار خودرو را دارند. 

وی با تاکید بر پارک خودرو در پارکینگ های مجاز گفت: زائران بایستی برای پارک خودرو از پارکینگ های شناسنامه دار استفاده نمایند ،در غیر اینصورت خودروهایی که در سطح شهر مهران پارک شده باشند به پارکینگ ها منتقل و صاحبان آنها نیز در آخر متحمل پرداخت هزینه حمل نیز خواهند شد. 

وی با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی در سطح شهر مهران از مردم ، زائران و سازمان های دولتی و غیر دولتی خواست ؛  برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به زائران از ترددهای غیرضروری در پایانه مرزی مهران خودداری نمایند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود