Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی گفت: دولت طبق ماده 79 قانون برنامه ششم توسعه یارانه و مستمری فعلی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را به حداقل 20 درصد دستمزد تعیین کند.

وی اظهار کرد:‌ متأسفانه تاکنون به این قانون عمل نشده است و دولت هم در این باره گزارشی به مجلس ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم محلات با اشاره به اینکه مجلس نمایندگان آمریکا درشت‌گویی داشته است و در گزارشی که وزارت امور خارجه درباره نحوه اجرای برجام به مجلس ارائه کرده و حداقل 18 مورد نقض برجام گزارش شده است، گفت: در مجلس قانون اقدام متقابل تصویب شده است که باید مسئولان گزارشی را به مجلس ارائه کنند که تاکنون چه میزان از این قانون اجرایی شده است.

سلیمی بیان کرد: شرکت توتال هم اخیرا اعلام کرده که تحت برخی شرایط قرارداد خود برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی را یک طرفه فسخ خواهد کرد که باید در این باره گفت افرادی که روزی آمدند و در مجلس از قرارداد توتال دفاع کردند امروز باید به مجلس بیایند و توضیح دهند که چه تضمینی وجود دارد که آنها از ایران نروند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: تا آنجایی که بنده مطلع هستم ماده 79 قانون برنامه ششم توسعه در حال اجرا شدن است و اگر ابهاماتی وجود دارد می‌توانیم از مسئولان درخواست کنیم تا در این باره گزارشی به مجلس ارائه کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها اقداماتی به صورت مکرر انجام می‌دهند که به اذعان برخی کشورهای 1+5 هم نقض برجام است و آنان با تحریک برخی از کشورهای منطقه از برجام عبور کرده‌اند و برخی مسائل را مطرح می‌کنندکه ارتباطی به برجام ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید روی اقدامات آمریکایی‌ها بحث‌های مفصل‌تری داشته باشیم و بنده از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درخواست کرده‌ام که گزارش ارائه شده از سوی وزارت امور خارجه را تدوین و به مجلس تقدیم کند و همگام با بحث‌هایی که در کشور انجام می‌شود تصمیمات متناسب در مجلس هم اتخاذ شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم