Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید با طلبکاران خود تسویه حساب انجام دهند تا مجوز حرفه‌ای برای آنها صادر شده و بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

باشگاه پرسپولیس،‌ استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران در تلاش هستند تا قبل از ظهر فردا که مهلت نهایی تسویه حساب با طلبکاران است، پرونده‌های خود را ببندند و شرایطشان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتورسازی تا به اینجا مشکل پرونده بازیکنان خارجی خود را که حدود 8 میلیارد تومان برای باشگاه خرج به همراه داشت حل کرده است و طلب فرشید طالبی و مرتضی اسدی که در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار حل مشکل خود شده بودند را پرداخت کرد.

برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نباید رای قطعی علیه خود داشته باشند و مجبور هستند طلب‌های داخلی و خارجی خود را که حکم قطعی در مورد آن صادر شده پرداخت کنند. 30 نفر علیه باشگاه تراکتورسازی حکم قطعی دارند که مسئولان این تیم تنها تا فردا فرصت تسویه حساب دارند تا با اعلام این موضوع به کنفدراسیون آسیا مجوز حرفه‌ای آنها صادر شده و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

مسئولان تراکتورسازی طی چند روز اخیر با شاکیان خود مذاکره کرده و رضایت اکثریت آنها را جلب کردند اما تنها مشکلی که در این بین وجود دارد باشگاه به دلیل پرداخت بدهی‌های گذشته دیگر پولی برای پرداخت به این نفرات ندارد.

طی چند روز اخیر با مسئولان استانی و ... مذاکره شده تا به باشگاه پول تزریق شود و این مشکل را حل کنند. گفته می‌شود تراکتورسازی شانس زیادی برای حل این مشکل دارد اما این مسئله مستلزم رسیدن پول است. باید تا فردا منتظر ماند و دید درنهایت شرایط تراکتورسازی چه می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.   علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.   معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.   وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.   به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرح کالابرگ ادامه می‌یابد؟ برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست

دیگر خبرها

  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال