Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم از دستور و ابلاغ بخشنامه استاندار جدید کردستان مبنی بر ممنوعیت برگزاری جلسه در وقت اداری و عدم تمکین فرماندار سنندج به این بخشنامه، گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رعایت اخلاق یکی از سفارش‌های برجسته در ادیان مختلف الهی و قوانین حقوق بشری تدوین شده توسط انسان است اما اگر برخی مدیران و مسئولان برای پیشبرد مقاصد خود به کارهایی دست بزنند که اعتبار دیگران را خدشه‌دار کنند مرتکب عملی مذموم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان سوم آبان‌ماه جاری در بخشنامه شماره 44466 / 1 / 65 برگزاری جلسات از سوی دستگاه‌های اجرایی در وقت اداری را «ممنوع» اعلام کرد.

استاندار کردستان در بخشی از این بخشنامه دلایل ممنوعیت برگزاری جلسات در وقت اداری در دستگاه‌های اجرایی استان را اجرای «برنامه هفتم نقشه راه اصلاح نظام اداری با توجه به سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ضرورت تکریم ارباب رجوع، صیانت از سلامت اداری، خدمات‌رسانی برتر و کیفی و جلب اعتماد مردم و حفظ حقوق شهروندی» عنوان کرده است.

در بخشی دیگر از این بخشنامه آمده جلسات ضروری که با حضور «وزار، مدیران ارشد کشوری و لشکری» در استان کردستان برگزار می‌شود از موضوع این بخشنامه مستثنی هستند، اما هنوز 4 روز از ابلاغ این بخشنامه نگذشت که امروز (هفتم آبان‌ماه جاری) «محمدابراهیم زارعی فرماندار سنندج» در دولت یازدهم با برگزاری جلسه شورای اداری در وقت اداری نشان داد که «اعتنا و باوری» به سخنان اخیر استاندار جدید کردستان ندارد.

جلسه شورای اداری شهرستان سنندج در حالی امروز (هفتم آبان‌ماه جاری) در وقت اداری در فرمانداری این شهر برگزار شد، که فرماندار سنندج از زمان معرفی استاندار جدید کردستان برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های عملکردی غیرقابل انکار خود، رویه نامبارک حذف رسانه‌هایی که واقعیت‌ها را بیان می‌کنند از جلسات فرمانداری در پیش گرفته است که هر طور بخواهد تصمیم بگیرد.

پس از این تصمیم مذموم از سوی فرمانداری سنندج، با زارعی فرماندار سنندج تماس گرفتیم تا دلیل حذف برخی از رسانه‌ها همچون «خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در کردستان» در جلسه امروز شورای اداری سنندج و اینکه چرا به دستور استاندار کردستان تمکین نکرده است، را جویا و اطلاع‌رسانی کنیم.

دروغ فرماندار سنندج درباره دعوت گزینشی رسانه‌ها به جلسه فرمانداری؛ غیرممکن است!

فرماندار سنندج در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سئوال که چرا برای جلسات فرمانداری همچون جلسه شورای اداری امروز (هفتم آبان‌ماه) رسانه‌ها را گزینشی دعوت می‌کنید، اظهار داشت: همچنین موردی غیرممکن است! و بنده دستور دادم که کل خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها را برای جلسه شورای اداری امروز دعوت کنند؛ اصلاً اینطور نیست تعجب می‌کنم.

دلیل عدم تمکین به دستور استاندار کردستان: شورای اداری فرق‌می‌کند عزیز من!

محمدابراهیم زارعی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار تسنیم در سنندج، مبنی بر اینکه با توجه به دستور استاندار جدید کردستان درباره «ممنوعیت» برگزاری جلسات در وقت اداری، چطور در فرمانداری سنندج در وقت اداری جلسه برگزار کرده‌‌اید، افزود: این جلسه شورای اداری است عزیز من!؛ جلسات شورای اداری چون از روستاها هم می‌آیند نمی‌توانیم آن را در خارج از وقت اداری برگزار کنیم.

لازم است؛ فرماندار سنندج برای یک بار هم که شده بخشنامه ابلاغ شده شماره 44466 / 1 / 65 از سوی استاندار کردستان را کامل مرور کند چراکه در بخشی از آن بخشنامه آمده فقط جلسات ضروری که با حضور «وزار، مدیران ارشد کشوری و لشکری» در استان کردستان برگزار می‌شود از موضوع این بخشنامه مستثنی هستند، و اشاره‌ای به جلسه شورای اداری شهرستان نشده است و استاندار کردستان نیز باید با چنین مدیران بی‌اخلاقی که معنای رعایت اخلاق و تمکین به دستورات مافوق را نمی‌فهمند، برخورد جدی کند.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان خوزستان به ریاست معاون استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و نیز مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، امروز (چهارشنبه)‌ در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی‌های خانگی باقیمانده برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به نظر سازمان لیگ و دستور رئیس شورای تأمین استان، مسابقه دو تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد انجام شود.

طالقانی: کار استقلال خوزستان صحیح نبود؛ برای‌شان بحران می‌سازند

سه بازی خانگی باقیمانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ دسته اول نیز در ورزشگاه‌های غدیر و تختی آبادان برگزار خواهند شد. همچنین در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی، همه بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی به این استادیوم منتقل می‌شود.

شهاوند معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان در مورد وقایع روز یکشنبه و عدم تمکین مدیران ورزشگاه غدیر از دستور استاندار خوزستان و ریاست شورای تأمین، بابت میزبانی نکردن از دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی گفت: بدون تردید موضوع استنکاف از دستور استاندار پیگیری و مسیر قضایی نیز طی می‌شود. ظرفیت‌های دولتی و شرکت‌ها باید در مسیر رفع مشکلات استان به‌ویژه حوزه‌های ورزش و فرهنگ قرار گیرد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

به گزارش تسنیم، روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی پیش‌تر ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را به‌عنوان ورزشگاه میزبان دیدار با سپاهان (در چارچوب هفته یک هشتم نهایی جام حذفی) اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد