Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی کورانی فر ،فرماندار بروجرد در جلسه ساماندهی برنامه‌ریزی طرح "سیماک" و "جی‌نف" که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از جهت‌گیری‌های اساسی دولت استقرار دولت الکترونیک است که راهی جز حرکت به این سمت وجود ندارد.

وی افزود: شهر هوشمند یا دولت الکترونیک شهری ایده آل است که همه‌چیز در آن روشن و شفاف است و جای اعمال‌نظری وجود ندارد و گلوگاه‌های فساد و مسئله‌ساز که ممکن است لغزشی ایجاد کند حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد وجود شفافیت بالا را لازمه قانون‌مندی و به نفع مردم دانست و عنوان کرد: باید زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم و آموزش که اساسی‌ترین زیرساخت این امر است فراهم شود تا به این سمت حرکت کنیم.

وی بر لزوم ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها در اجرای این طرح‌ها تأکید و بیان کرد: باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم به‌ویژه در شهری همچون بروجرد که اعتقادداریم ظرفیت‌های ویژه‌ای در زمینه IT در اختیار دارد و حتی باید اولین شهر استان لرستان در اجرای این طرح‌ها باشیم.

کورانی فر بر لزوم تهیه نقشه پارسل بندی و جمع‌آوری اطلاعات لازم تأکید کرد و گفت: نباید اجرای این طرح بیش از این معطل بماند و ضرورت دارد با همکاری نهادهای متولی به سرانجام برسد.

وی در پایان خواستار برگزاری جلساتی مشترک میان شهرداری بروجرد و شرکت پست استان شد تا با انجام اقدامات کارشناسی و رفع ابهامات موجود با نظارت حوزه عمرانی فرمانداری این شهرستان این طرح‌ها به سرانجام برسد.

غلام عباس یاراحمدی شهرداری بروجرد نیز در این جلسه با اشاره به انجام هرگونه همکاری لازم در زمینه اجرای این طرح‌ها یادآور شد: این طرح، طرحی ملی و جامع است که کمک بسیار خوبی در رابطه با دسترسی‌های بین دستگاهی است.

انتهای پیام/د

زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌های دولت الکترونیک در بروجرد فراهم شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین