Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@11:29:17 GMT

نجات کوهنورد گمشده اردبیلی  

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۴۶۹۲

نجات کوهنورد گمشده اردبیلی  

عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بعد از چندین ‏ساعت جستجو موفق به نجات کوهنورد گمشده در منطقه آلادیزگه شدند.

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما اردبیل/ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با تلاش عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، کوهنورد ‏گمشده در منطقه ‏گردشگری آلادیزگه به سمت حیران ‏بعد از چندین ساعت نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام غیبی، افزود: ‏این فرد ساعت 8صبح ششم آبان ماه گم شده اما ساعت 14:20  از طریق سامانه ندای امداد 112 به جمعیت هلال ‏احمر استان اطلاع رسانی شده است.‏

وی بیان داشت: جمعیت هلال احمر با به کار ‏گرفتن 6 تیم کوهستان، 20نجاتگر، یک نفر پزشک، یک دستگاه خودروی آمبولانس و 4 دستگاه خودروی کمک‌‏دارسبک پشتیبانی به این هموطن امدادرسانی کرد.‏/

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز