Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@01:36:15 GMT

در حق نجومی بگیران ظلم شد!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۷۸۸۳

در حق نجومی بگیران ظلم شد!

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعا در حق اغلب افرادی که نامشان به عنوان نجومی بگیر آورده شده است ظلم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره تخفیف مجازات نجومی بگیران و درخواست بازگشت پول توسط عده ای از آنها به خبرنگار تیتر1، گفت: عده ای حقوق های نجومی گرفتند، افراد بسیار انگشت شماری بودند و خارج از چارچوب ضوابط باید با آنها برخورد کنند و برای نظام جمهوری اسلامی هم برازنده نبود که این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکبریان افزود: واقعا در حق اغلب افرادی که نامشان به عنوان نجومی بگیر آورده شده است ظلم شد. همانطور که در حق نظام ظلم شد که نجومی بگیران نباید نجومی حقوق می گرفتند، چرا که مدیر عامل بانک می گوید قبل از من هم 4 مدیر عامل دیگر نیز این حقوق را می گرفتند و مصوبه هیات مدیره بوده و من که نگفته ام به من حقوق بدهید، به این بانک آمده ام و به من گفتند بر اساس مصوبه هیات مدیره و مجمع عمومی بانک ها اینقدر حقوق شماست؛ من چکار کنم؟ سپس اسم مرا اعلام کرده و آبروی مرا برده اند.

وی اظهار داشت: آبروی یک مومن خیلی بالاتر از این است که حالا نمی دانم 50 میلیارد برگرداندیم ، 50 میلیارد برگرداندیم چند تا مدیرمان را خراب کردیم؟ اصلا لازم نبود اینقدر جنجال به پا کنیم. 4، 10، 50 نفر را گوششان را می گرفتیم برمی گرداندند. بردن آبروی مدیران را کار درستی نیست. حالا یک مجمع حقوق مدیری را تعیین کرده است و پس از اعلام به او مبلغ را برگردانده است اما وی را عزل کرده اند، گناه وی چه بوده است؟

اکبریان با اشاره به اینکه شاید این مدیر پدر شما بوده باشد تصریح کرد: مدیر می گوید بچه من مدرسه یا دانشگاه می رود به او می گویند پدرت نجومی بگیر است، کجا من نجومی بگیر بوده ام؟ اینها را هم شما در نظر بگیرید بعضی از این ها چنین آدم هایی هستند و مجمع عمومی قبل از ایشان هم تصمیم گرفته است و بعضی از آنها نیز شرکتند.

وی گفت: مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه 2 هزار میلیارد سود کرد و باید به این مدیر عامل تشویقی داد، اما با اعطای تشویقی وی را نجومی بگیر می دانند در حالی که با انتساب مدیر عامل جدید به واسطه عدم توانایی در پرداخت حقوق مجموعه در حال ورشکستگی است، این روند مناسب است؟ مملکت را داریم ورشکست می کنیم لذا شرکت تفاوت دارد. 

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: مدیران سیاسی مانند نمایندگان مجلس، وزرا، استانداران، مدیران کل، معاونین وزرا و ... باید حقوقشان نُرم داشته باشند و حق ندارند بیشتر بگیرند، یا باید مدیر سیاسی نشوند یا باید مانند مردم زندگی کنند اما مدیر کارخانه و شرکت تولیدی، بانک و بیمه تفاوت دارند چرا که مدیر عامل یک شرکت بیمه می تواند آن را به اوج برساند یا ورشکسته کند و اگر به اوج می رساند باید به وی تشویقی داد و در دنیا این روال است اما ما همه را نجومی بگیر می کنیم.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۶ شهرداری تهران، بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی و توسعه حمل و نقل پاک در سطح منطقه تاکید داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندیزاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

شهریار افندیزاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۶ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و عملکرد فرا منطقه‌ای و همچنین تمرکز مراکز مهم آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی، این منطقه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه حمل و نقل عمومی، راه‌اندازی ۳ جایگاه سوخت کوچک مقیاس، نصب سازه‌های ترافیکی (دروازه‌ای و صلیبی)، ۲۰۰ پنل دیوار صوتی در بزرگراه کردستان، اجرای بیش از ۳۴ کیلومتر گاردریل و ۵ کیلومتر حفاظ طولی میانی، ۱۴۷ متر حفاظ بتنی طولی، نصب ۴۸۸ تابلو ترافیکی، احداث ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۶ در حوزه حمل و نقل می‌باشد.


افندیزاده با اشاره به وجود بزرگترین پایانه مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا گردد، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهرداری منطقه ۶ خواست تا گزارشی از مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، مکان‌یابی مسیر‌های قابل توسعه در استفاده از دوچرخه و اسکوتر در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

افندیزاده همچنین با عنایت به وجود خوابگاه دانشجویان در محدوده خیابان کارگر شمالی و دانشگاه تهران در محدوده میدان انقلاب اسلامی و همچنین وجود بوستان لاله، خواستار ارسال نیازمندی‌های این منطقه برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی شد تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی