Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: برابر تدبیر سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و در راستای ارتقای امنیت محلات و پاسخ به مطالبات شهروندان مرحله اول طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و روانگردان صبح امروز با حضور یگان‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد تهران بزرگ در محلات مولوی، شوش و هرندی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ضمن جمع آوری معتادان متجاهر نسبت به انتقال آنان به مراکز بازپروری اقدام شد.در طرح امروز بیش از ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و حدود ۱۰۰ نفر از خرده فروشان مواد دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت بیان داشت: برابر تدابیر اتخاذ شده ماموران پلیس در محلات پاک سازی شده مستقر می شوند تا دیگر شاهد حضور مجدد معتادان متجاهر نباشیم.

سرهنگ بخشنده خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در سایر محلات تهران نیز بزودی آغاز می شود و شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ نسبت به اعلام حضور و تجمع معتادان و فروشندگان مواد اطلاع رسانی کنند تا پلیس اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم‌ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 750845

دیگر خبرها

  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز