Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی 2 مرحله فراخوان اعلام شده، 32 میلیون تومان کمک نقدی مردم این استان به نفع مسلمانان آواره و بی سرپناه میانمار جمع آوری شد.

فیروز رجائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله اول جمع آوری کمک های نقدی مردم نوعدوست این استان برای کمک به مردم بی پناه میانمار اواخر شهریور و مرحله دوم نیز از 29 مهر تا 6 آبان امسال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: در این فراخوان 62 پایگاه ثابت و سیار این جمعیت با 461 نفر از داوطلبان و پرسنل در مناطق مختلف استان مستقر و نسبت به جمع آوری کمکها اقدام کردند.
رجائی افزود: چادرهای جمع آوری کمکهای نقدی جمعیت هلال احمر نیز در شهرستانهای زنجان، خدابنده، خرمدره، ابهر، طارم، ایجرود و ماهنشان، وجوه نقدی مردم را جمع آوری کرد و در صورت اعلام رسمی نسبت به تمدید این کار مبادرت خواهد شد.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر زنجان با توجه به اقدامات غیرانسانی و به دور از وجدان بشری علیه مسلمانان میانمار و بنا به تاکید دبیرکل این جمعیت و سازمان داوطلبان در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم بی دفاع میانمار اقدامات لازم در خصوص جذب کمک های مردمی را همزمان با سراسر کشور اجرا کرد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطر نشان کرد: شماره حساب 99999 بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه کارگران، مسکن، دی، تجارت، سپه، شهر و آینده، برای واریز وجوه نقدی مردم تعیین شده بود.
به گفته وی، این کمک های نقدی پس از واریز به حساب جمعیت هلال احمر کشور و تهیه اقلام ضروری از طریق صلیب سرخ جهانی در اختیار مردم میانمار قرار می گیرد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان

شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی هرزگوین در بیانیه مشترکی تحولات جاری در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانستند.

به گزارش ایسنا، «احمد الطیب» شیخ الازهر روز دوشنبه میزبان «دنیس بچروویچ» رئیس جمهور بوسنی هرزگوین بود و در این دیدار دو طرف به بررسی مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی جهان اسلام پرداختند.

شیخ الازهر اظهار کرد: این دیدار برای ما بسیار ارزشمند است و تاثیر بسیار ویژه‌ای بر ما دارد چرا که همزمان با کشتار جمعی انجام شد که رژیم صهیونیستی در حق برادران ما در غزه انجام می‌شود و این به عنوان لکه ننگی بر پیشانی بشریت، یادآور جنایت کشتار جمعی است که در حق مسلمانان بوسنیایی در بوسنی هرزگوین انجام شد و به ما مسلمانان یادآور می‌شود که اتحادمان تنها راه بیرون آوردن امت‌مان از این بحران‌ها است.

الطیب در ادامه گفت: مشکل اصلی در تمام اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهد، واکنش ضعیف جهان اسلامی و عربی است و اساس این مشکل ضعف ناشی از تفرقه و پراکندگی است که ملت ما دچار آن است.

رئیس جمهور بوسنی هرزگوین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در الازهر و دیدار با شیخ الطیب، تاکید کرد: آنچه در غزه در حال وقوع است لکه ننگی بر پیشانی بشریت است و این در درجه اول بحرانی اخلاقی است.

او با اشاره به اهمیت بسیار «برادری انسانی که شیخ الطیب و پاپ فرانسیس آن را ایجاد کرده به عنوان مهم‌ترین اصل اخلاقی در عصر کنونی»، گفت: ما باید به این اصول پایبند باشیم و آنها را به ویژه در این شرایط که با بحران‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی در مناطق مختلف جهان روبرو هستیم، به کار گیریم.

رئیس جمهور بوسنی در پایان به صورت رسمی از شیخ الازهر برای سفر به این کشور دعوت کرد و الطیب نیز از این دعوت استقبال و تاکید کرد که در اولین فرصت به بوسنی سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان