Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@18:59:01 GMT

واکنش فدراسیون آمریکا به مشکل ویزای رستمی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۶۹۷۵

واکنش فدراسیون آمریکا به مشکل ویزای رستمی

دبیر کل فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا گفت: کیانوش رستمی باید مدارکی نشان دهد که نمی‌خواهد به آمریکا مهاجرت کند و ما از ایران خواسته بودیم که از ماه آوریل برای گرفتن ویزا اقدام کند تا زمان کافی برای حل مشکلات وجود داشته باشد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، فیل اندروز، دبیر کل فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در پاسخ به مشکل کیانوش رستمی برای گرفتن ویزای آمریکا، اظهار کرد: کیانوش رستمی طبق ماده b214 قانون گرفتن ویزا، تاکنون نتوانسته است ویزای آمریکا دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون نشان می‌دهد که فرد شواهد کافی برای این که نشان دهد نمی‌خواهد به آمریکا مهاجرت کند، ندارد. فرد باید ثابت کند که بعد از مدت زمان تعیین شده قصد دارد آمریکا را ترک کند. آقای رستمی ثابت نکرده است که قصد ندارد در آمریکا بماند.

اندروز همچنین گفت:‌ او می‌تواند دوباره برای گرفتن ویزا اقدام کند. البته تا شروع مسابقات کمتر از یک ماه باقی‌ مانده و گرفتن ویزا برای آقای رستمی با چالش روبرو است. ما به دلیل همین مشکلات بود که از فدراسیون ایران خواسته بودیم تا از ماه آوریل 2017 (فروردین و اردیبهشت 96) اقدام به گرفتن ویزا برای ورزشکاران کنند. در این صورت اگر مشکلات این چنین پیش می آمد می‌توانستم مشکل را حل کنیم و زمان کافی داشتیم.

منبع: ایسنا

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی

روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکا که برای آزادی فلسطین درحدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075842 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است