Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:27:08 GMT

بهره برداری از 1200 پروژه ورزشی در کشور

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۲۸۲۵۴

بهره برداری از 1200 پروژه ورزشی در کشور

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: در مجموع بیش از یک هزار و 200 پروژه ورزشی در استان‌های سراسر کشور طی چهار سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، عبدالحمید احمدی در دیدار با روسای هیات‌های ورزشی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد کردستان، اظهار کرد: توجه به استان‌های محروم همچون کردستان و سیستان و بلوچستان در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت‌های فرهنگی استان کردستان اشاره کرد و افزود: فرهنگ منطقه کردستان زبانزد بوده و در کشور شناخته شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد: در بررسی که در حوزه سلامت در کشور انجام شده است استان‌ها به لحاظ شاخص تحرک و فعالیت بدنی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند که استان کردستان دارای جایگاه خوبی است.

وی ادامه داد: در بررسی مذکور، استان کردستان در بخش آقایان در رده ششم کشور و در بخش بانوان در رده چهارم کشور قرار گرفته است که نشان دهنده ورزشکار بودن مردم استان کردستان است.

احمدی در ادامه به مقوله اعتبارات وزارت ورزش و جوانان هم اشاره و تصریح کرد: متاسفانه از ابتدا وضعیت تخصیص اعتبارات به حوزه ورزش خوب نبوده و متناسب با نیازها اختصاص نیافته است.

وی بیان کرد: اما در چهار سال گذشته با حمایت دولت، میزان اعتبارات ورزشی افزایش داشته و نسبت به سال 92 بیش از 2 برابر شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: همچنین با حمایت و همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش اختصاص یافته است که مبلغی بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: سهم استان کردستان در این بخش 25 میلیارد تومان است که برای اولین بار در تاریخ ورزش کردستان این میزان اعتبار به این استان اختصاص می‌یابد.

احمدی همچنین بهره برداری از 100 پروژه ورزشی در استان کردستان را طی چهار سال گذشته کاری بسیار قابل توجه و ارزشمند دانست و گفت: در مجموع بیش از یک هزار و 200 پروژه ورزشی در استان‌های سراسر کشور طی چهار سال گذشته به بهره برداری رسیده است و تلاش می‌کنیم که تا پایان دولت دوازدهم بیشتر پروژه‌های ورزشی را به اتمام برسانیم.

وی همچنین عنوان کرد: طی چهار سال گذشته جتی یک ریال از سوی وزرات ورزش و جوانان برای ورزش حرفه‌ای و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هزینه نشده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند سمن‌های استان کردستان، خاطرنشان کرد: از طرح‌ها و برنامه های ملی و منطقه ای سمن ها که قابلیت اجرا را داشته باشند حمایت می کنیم.

  انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی