Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: هیات مشورتی جمنا تاکنون چندین جلسه برگزار کرده و جهت‌گیری‌های کلی و مسائل اساسی در آن به مشورت گذاشته شده است.یحیی آل‌اسحاق درخصوص برنامه جمنا برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸د گفت: جبهه مردمی مانند هر سیستم و گروه دیگری باید شرایط کنونی کشور را مورد ارزیابی قرار دهد، اقدامات و رویکرد قبلی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اینک جبهه مردمی انقلاب اسلامی در حال بررسی شرایط کشور است و براساس این ارزیابی‌ها و بررسی‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به هیات مشورتی در جمنا اظهار داشت: هیات مشورتی تاکنون چندین جلسه برگزار کرده و جهت‌گیری‌های کلی و مسائل اساسی در آن به مشورت گذاشته شده است.

آل‌اسحاق در پاسخ به این سوال که آیا تمامی گروه‌های اصولگرا محوریت جمنا را خواهند پذیرفت؟ تصریح کرد: ما امیدوار هستیم براساس بررسی‌ها و رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم همه گروه‌ها و طیف‌های جریان اصولگرایی را ذیل جبهه مردمی گردهم بیاوریم و پوشش بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه پایداری حاضر به همکاری با جمنا است؟ خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد.

عضو شورای مرکزی جمنا در پاسخ به سوالی درباره انتقادات اعضای حزب موتلفه اسلامی به جمنا و احتمال نپیوستن این تشکل در جبهه مردمی ابراز داشت: ما به دنبال آن هستیم همه گروه‌ها در ذیل یک چتر واحد قرار بگیرند و هماهنگ شوند و نیروهایشان با یکدیگر همدل باشند.

آل‌اسحاق در پاسخ به این سوال که بسیاری اعتقاد دارند جمنا فقط یک طیف از جریان اصولگرایی را پوشش می‌دهد، بیان کرد: اینگونه نیست اما اگر نواقصی هم وجود داشته، قرار است آن نواقص برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که این نواقص چیست و چه اقداماتی در این راستا انجام شده است؟ یادآور شد: دوستان ما در جمنا مشغول تجدید ساختار تجدید رویکرد هستند و در این راستا مذاکراتی انجام شده است. ما امیدوار هستیم به وضعیت هماهنگی برسیم.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا با جبهه پایداری مذاکره شده است؟ عنوان کرد: دوستان ما در این باره گفت‌وگوهایی کرد‌ه‌اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از تلاش‌ها و نوآوری‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مسئولان این مجموعه در اسفندماه سال گذشته (۱۴۰۲)، گزارش مکتوبی از وضعیت و اقدامات دفتر مطالعات و نیز فهرستی از ایده‌هایی که در صورت پشتیبانی سازمان‌های فرهنگی حاکمیتی، امکان پیگیری و به ثمر رسیدن در «حسینیه هنر» را دارند، خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.

آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در حاشیه این گزارش مرقوم فرموده‌اند: «از تلاش‌ها و نوآوری‌های این جوانان عزیز تشکر کنید»

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب، هفته گذشته طی تماس تلفنی حسین محمدی، به اطلاع اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب رسید؛ محمدی سال گذشته نیز، پیام خشنودی و تشکر رهبر انقلاب از انتشار دو کتاب انتشارات راه‌یار با عناوین؛ «ایام سبزوار» و «شهیدآوردند…» را اطلاع رسانی کرده بود.

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «سرباز روز نهم» نیز یکی دیگر از رویدادهای فرهنگی مرتبط با آثار دفتر مطالعات در سال گذشته بوده است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه ۱۴۰۱، در دیدار با مسئولان حوزه هنری، از جشنواره مردمی فیلم عمار به عنوان یک نمونه خوب در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی یاد کردند.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۶ با انتشار مجله راه، فعالیت خود را با هدف ایجاد هم افزایی میان چهار ضلع هنر، اندیشه، رسانه و فرهنگ انقلاب اسلامی آغاز کرد. اینک با گذشت پانزده سال از تأسیس این مجموعه فرهنگی، «جشنواره مردمی فیلم عمار»، «مدرسه سینمایی اندیشه هنر (ماه)»، سامانه «عماریار»، «واحد اکران مردمی عمار»، «خانه هم‌بازی»، «باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی»، «مدرسه راه»، «واحد تاریخ شفاهی» و «انتشارات راه‌یار» ذیل این تشکل فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 751203

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب