Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تاکید بر اینکه عدالت باید همیشه در فوتبال رعایت شود، گفت: پارس جنوبی جم برای مسابقه با سپیدرود رشت آماده است.

مهدی تارتار در حاشیه تمرین تیم پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت این تیم اظهار داشت: بعد از پیروزی خیلی شیرینی که در برابر ذوب آهن داشتیم از نظر روحی در شرایط  خوبی قرارد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اکنون یک نگرانی داریم که مبادا بازیکنان ما تیم سپیدرود را دست کم بگیرند؛ تذکرات لازم را به بچه‌ها دادیم، تنها مشکلی که داریم چند تا از بازیکنان تیم هنوز آسیب دیده هستند به خصوص امید سینگ که در شرایط خوبی برگشته بود در جمع اما دوباره مصدوم شد.

محروم نداریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: مشکل خاص دیگری نداریم و محروم هم در این بازی نداریم، همه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند، باید هر طور که شده این سه امتیاز را بگیریم تا همچنان خود را در صدر جدول حفظ کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که چرا شما به تغییر زمان بازی پارس جم و سپیدرود معترض بودید، بیان داشت: من دوست ندارم به این موضوع اشاره کنم و تمرکز ما به این مسائل برود و به موقع راجع به این مسائل خواهم زد.

وی گفت: ما انتظار داریم همیشه عدالت رعایت شود. با توجه به اینکه ما در کورس بالای جدول هستیم، انتظار داریم عدالت اجرا شود و اینطور نباشد که با تیم‌های مهمان همراه باشند و ما در این قضیه متضرر شویم، اگر قرار است شرایط برای بعضی از تیم‌ها سهل و آسان شود و حتی ساعت بازی ما را هم تغییر بدهند، این برای فوتبال درست نیست.

شخصیت تیم ما به خوبی شکل گرفته است

وی در پاسخ به این سوال که شگفتی‌سازی تیم فوتبال پارس جم تا کی ادامه دارد، گفت: شخصیت تیم ما به خوبی شکل گرفته است و بازی کردن با تیم‌های مدعی امسال عیار واقعی تیم ما را مشخص کرده است، فکر می‌کنم بحث شگفتی وجود ندارد و ما در لیگ جا افتاده‌ایم و ما باید تلاش کنیم این روند را حفظ کنیم. حفظ این روند فوق العاده سخت است و باید دو سه برابر تلاش کنیم که این روند را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال پارس جم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و اگر سهمیه آسیایی بگیرد، شهرستان جم چه کمبودهایی دارد، بیان کرد: طبیعتا کمبودهایی هست و با توجه به شناختی که از مجموعه مدیریت باشگاه دارم، مطمئن باشید اینقدر توانایی دارد که پارس جنوبی این مشکلات را حل کند. هر چند که سخت است و ما هم زیاد به این مهم فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم و هدفمان این است که در هر بازی موفق باشیم.

فعلا به جذب بازیکن فکر نمی‌کنیم

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای هم برای جذب بازیکن در نیم فصل دارید، گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم، روی تمام بازیکنان نظر مثبت دارم ولی تا نیم فصل پنج هفته مانده است، شاید بازیکنی نخواهد همراه ما باشد و یا شرایط به گونه‌ای باشد که ما خواسته باشیم در بعضی پست‌ها ترمیم کنیم ولی الان به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم بحث جابجایی بازیکنان است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که صحبت پایانی شما با هواداران پارس جنوبی جم در دیدار با سپیدرود  چیست گفت: یادم است که در سال گذشته در لیگ یک برای بازی با سپید رود به رشت رفتیم،ما را با برف می زدند،خیلی دوست داشتیم که هواداران ما هم آنجا حضور داشتند و ما را حمایت می کردند.

هواداران ورزشگاه را جهنم کنند

وی ادامه داد: این هفته ما با این تیم بازی داریم و ضمن ارادت خاصی که به مردم گیلان داریم و به خصوص در رشت خاطرات خوبی با تیم داماش گیلان دارم، ولی چون آن اتفاق آنجا افتاد، همیشه منتظر بودم که بازی با تیم فوتبال سپیدرود در جم صورت بگیرد.

تاتار بیان کرد: خوشبختانه ما دو تیم با هم به لیگ برتر آمدیم و این اتفاق افتاده است و از هواداران می‌خواهم که ورزشگاه تختی جم پر کنند و جهنمی برای تیم مهمان درست کنند تا بدانند هواداران ما هواداران پرشوری هستند و همیشه حامی ما بودند و خواهند بود و هیچ تیمی نتواند به راحتی فرار کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بیانیه‌نویسی و هیجانات کاذب و البته مدیریت‌شده، یقه فوتبال را گرفته است و با این شرایط باید بگوییم که «حال فوتبال خوب است اما شما باور نکنید!»

به گزارش مشرق، مهدی دادرس از شرایط این روزهای فوتبال کشور انتقاد کرد و گفت: حاشیه‌های فوتبال یقه اهالی این رشته را گرفته و در رفتار، کردار و گفتمانی که شاهد هستیم خروجی خوبی را نمی‌بینیم. متاسفانه بیانیه‌نویسی هم رفتار پیش‌پاافتاده جدیدی است که دیگر مختص به استقلال و پرسپولیس هم نیست و سایر تیم‌ها برای آنکه از این جریان عقب نمانند، وارد آن شده‌اند و در کل شرایط خوبی نیست.

وی ادامه داد: اینکه بیانیه‌نویسی آن هم با این شیوه مورد توجه قرار بگیرد یک حرکت بی‌معنی است چراکه بی‌جهت، هوادار را هیجانی می‌کنیم که نتیجه آن را هم می‌بینیم و صداقت و راستی در فوتبال کمتر دیده می‌شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان اضافه کرد: همین هیجانات و حاشیه‌ها در لیگ برتر بر همه چیز حاکم شده است و این خوب نیست. فوتبال و ورزش جزیره ثبات نیستند. فوتبال فضای خوبی برای تخلیه هیجانات است اما مسیری که برخی‌ پیش گرفته‌اند هیچ کمکی نمی‌کند و باید این روند اصلاح شود.

دادرس در واکنش به این سئوال که چه کسانی این ریل‌گذاری نادرست را در فوتبال انجام داده یا آن را مدیریت می‌کنند، گفت: لیدرهای خاصی پشت این ماجرا هستند که با تصمیم‌های خود شان ایران و ایرانی را به بازی گرفته‌اند. باید این روند تغییر کند و اجازه داد تا هیجانات به معنای واقعی خود در فوتبال تخلیه شود و دیگر خبری از بیانیه‌نویسی و این بازی‌های بی‌معنی نباشد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند نیز اضافه کرد: این واگذاری یک مُسکن خیلی خوب است و باید از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تشکر کرد چراکه ما را مجاب کردند. سال‌ها بود بحث واگذاری را می‌شنیدیم اما هیچ مسوولی تمایلی به تحقق آن نداشت! اما این اتفاق در دولت کنونی افتاد و در نهایت شاهد این تغییر و تحول بودیم که جای تشکر دارد اما باید دید در ادامه چه خواهد شد و روند فعالیت این دو باشگاه بزرگ چه مسیری را پیش خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن