Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران بحث های مطرح شده نسبت به خود را تکذیب کرد و گفت: اگر بیمه رازی به من پول هم نمی داد حاضر نبودم برای تیم دیگری در لیگ کشتی بگیرم.

میثم نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی به وجود آمده پس از فینال لیگ برتر کشتی آزاد و این ادعا که او با دریافت پول از تیم بیمه رازی حاضر نشده برای تیم‌های دیگر لیگ کشتی بگیرد، اظهار کرد: این حرف ها درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه اسم من را به اشتباه وسط کشیدند و برایم حاشیه درست کردند.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران بحث های مطرح شده نسبت به خود را تکذیب کرد و گفت: اگر بیمه رازی به من پول هم نمی داد حاضر نبودم برای تیم دیگری در لیگ کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد: پس از مسابقات جهانی پاریس که به لحاظ روحی در شرایط بدی بودم یک روز هادی حبیبی، رییس سازمان لیگ فدراسیون به من زنگ زد و به من گفت‌ بیا برای تیم هولدینگ فراز قائمشهر در لیگ کشتی بگیر. البته نیت او خیر بود چرا که دوست داشت با حضور در لیگ پولی به دستم بیاید و نزدیک عروسی به دردم بخورد، اما من شرایط خوبی نداشتم و پیشنهاد او را قبول نکردم و گفتم که نمی‌توانم در لیگ کشتی بگیرم.

او افزود: دو روز بعد علی نوایی، مربی بیمه رازی که از دوستان نزدیک من است با من تماس گرفت تا احوالپرسی کند. او به من گفت‌ آیا می خواهی در لیگ کشتی بگیری که گفتم پیشنهاد هولدینگ فراز را رد کرده‌ام  چرا که شرایط مناسبی برای   حضور در لیگ را ندارم.  من به او اعلام کرده‌ام که اگر می توانی با غلام محمدی، سرمربی بیمه رازی صحبت کن تا من را جزو تیم قرار بدهد و پول قراردادم را دریافت کنم ، به شرط آن که در لیگ کشتی نگیرم، اما به طور قطع در لیگ جهانی برای بیمه رازی کشتی خواهم گرفت  که خوشبختانه غلام محمدی برای این که به امثال ما کمک شود، این پیشنهاد را قبول کرد و مبلغی را به عنوان قرارداد به من داد که هنوز هم مقداری از آن باقی‌ مانده است.

نصیری تاکید کرد: به خدا قسم اگر  پیشنهاد بیمه هم نبود، برای هیچ تیمی کشتی نمی گرفتم، چرا که تیم‌های دیگر نه پول درست و حسابی می‌دهند و نه ارزش آن را دارد که به خاطر مبلغ اندک وزن کم کنیم و در لیگ کشتی بگیریم، اما بیمه رازی به کشتی‌گیران کمک می‌کند و پول قراردادشان را سر وقت پرداخت می‌کند.اینکه بخواهیم به این تیم تهمت بزنیم که چرا کشتی گیران شاخص را جمع می کند حرف درستی نیست چرا که آن ها با اینکار از کشتی گیران تیم ملی حمایت مالی می کنند.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران تصریح کرد: اگر بیمه رازی نباشد کشتی‌گیران ما حمایت خود را از دست می‌دهند. کدام تیم حاضر است به کشتی‌گیران پول بدهند که در لیگ کشتی بگیرند؟ من بابت سال‌ها پیش از تیم استیل‌آذین 65 میلیون و از تیم داماش 70 میلیون طلبکار هستم که حاضر نیستند پولم را پرداخت کنند و اصلا جواب ما را ندادند، اما تیم بیمه رازی سر موقع پول کشتی‌گیران را بدون هیچ مشکلی پرداخت می‌کند. من با تیم هولدینگ اصلا وارد مباحث مالی نشدم.

نصیری با اشاره به امتیاز رنکینگ خود در لیگ کشتی، گفت‌: به لحاظ قانون جدید جمع امتیاز کشتی‌گیران یک تیم باید 360 باشد که به آن دو کشتی‌گیر خارجی نیز ‌اضافه می‌شوند. من به خاطر حضور در مسابقات قهرمانی کشور، اوپن، انتخابی تیم‌ ‌ملی، جام جهانی، جام تختی و دو، سه تورنمنت بیشترین امتیاز را در بین کشتی‌گیران ایرانی داشتم و فکر می‌کنم  به 94 امتیاز می رسید. بنابراین اگر تیمی می خواست من را بگیرد باید از چهار، پنج کشتی‌گیر خود می گذشت. باز هم می گویم به خدا اگر بیمه رازی به من پولی نمی داد نیز به تیم دیگری نمی رفتم چون مبلغی که آنها می دادند ارزش وزن کم کردن و حضور در لیگ را نداشت.

وی در پایان با اشاره به این که به طور قطع در لیگ جهانی برای تیم بیمه رازی کشتی می‌گیرد، گفت‌: با توجه به اوزان جدید باید بررسی کنم تا ببینم در چه وزنی باید به روی تشک بروم، اما به طور قطع در وزن 65 یا 70کیلوگرم کشتی خواهم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» از انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

«رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

پیش از این و در هفته هنر انقلاب مراسم رونمایی و نمایشنامه خوانی از اثر محمد رضا امیرخانی در حوزه هنری استان یزد با استقبال خوب هنرمندان، مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

کد خبر 6091098

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • قصه عبرت آموز یک دزد!