Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود، گفت: حدود ۴۹۰ دانشجو در سال ۹۳ در این دانشگاه تحصیل می کردند ولی هم اکنون ۸۲۰ دانشجوی پسر و دختر در هفت رشته کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این واحد مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ مهدی مقری بیدگلی، عصر یکشنبه، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان نطنز با اشاره به فعالیت های انجام شده در دوران مدیریت خود در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود در ابتدای مسئولیت رئیس جدید دارای یک رشته کارشناسی پیوسته مهندسی برق بود اما اکنون با تلاش های صورت گرفته، در هفت رشته مهندسی برق، حقوق، روانشناسی و غیره در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود با اشاره به پیشرفت فیزیکی و ایجاد رشته های جدید در این واحد دانشگاهی نسبت به سال های گذشته، افزود: حدود ۴۹۰ دانشجو در سال ۹۳ در این دانشگاه تحصیل می کردند ولی هم اکنون ۸۲۰ دانشجوی پسر و دختر در هفت رشته کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این واحد مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: جلسه های هم اندیشی مختلف در حوزه های علوم انسانی با هم اندیشی آموزش و پرورش تشکیل شد و از اوایل مهر سال ۹۴ در سه رشته مهندسی برق، مکانیک و روانشناسی عمومی در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو کردیم.

مقری بیان کرد: دانشگاه آزاد بادرود هفت عضو هیات علمی فعال دارد که پنج نفر از آن ها در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند و دو نفر دیگر نیز از سال ۹۴ در دانشگاه دولتی مشغول به تحصیل شده اند.

وی ادامه داد: زیر ساخت های لازم برای دسترسی به اینترنت در کلاس های درس و آزمایشگاه ها فراهم شده است و حدود ۲۰ دستگاه کامپیوتر برای تجهیز سایت دانشگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بادرود با تاکید بر اهمیت اصلاح فضای فیزیکی دانشگاه گفت: تاکنون 11 آزمایشگاه مناسب و ویژه دانشجویان نوسازی و آماده شده است و تلاش می شود تا دیگر فضای فیزیکی برای بهره گیری دانشجویان به بهترین نحو آماده شود.

وی با بیان این که اقدام های لازم برای جذب وام‌ های بلند مدت صندوق رفاه دانشجویان صورت گرفته است، افزود: با تلاش های صورت گرفته از طرف مسئولان دانشگاه صدور گواهینامه موقت برای دانشجویان در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

مقری خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود به عنوان تنها مرکز دانشگاهی این شهر به حساب می آید و مسئولان دانشگاه تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با بهره گیری از ظرفیت این شهر در ابعاد مختلف بتوانند این دانشگاه را از نظر فیزیکی و محتوای آموزشی و توسعه رشته های دانشگاهی در بهترین سطح نگه دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اکرم فرهادی اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان گنجی برازجان در دو طبقه و به وسعت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجراست.

وی افزود: طرح اقامتگاه ۱۶ واحدی بیمارستان نیز در ۴ طبقه و به وسعت ۱۳۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد و طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان نیز با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال ساخت است.

دیگر خبرها

  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو