Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره بانک ملي ايران از استقرار دستگاه هاي CRS (دستگاه خودپرداز و خود دريافت) اين بانک براي نخستين بار در نقاط مرزي و در مسير پياده روي اربعين حسيني خبر داد و گفت: در مرزهاي خروجي استان هاي کرمانشاه، ايلام و خوزستان دستگاه هاي خودپرداز، کيوسک و Cash less (پايانه غيرنقدي) بانک ملي ايران نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، مسعود خاتوني در تشريح قابليت هاي اين دستگاه گفت: افراد مي توانند با کمک اين دستگاه وجوه خود را انتقال دهند و يا وجه جديدي را از دستگاه دريافت کنند.
وي تاکيد کرد: همچنين زائران مي توانند پس از ورود به کشور، وجه نقد خود را با دستگاه هاي CRS بانک ملي ايران به حسابشان واريز کنند.
خاتوني با بيان اين که امکان پرداخت عوارض خروج زميني از کشور بر روي خودپردازها، کيوسک ها و Cash less (پايانه غيرنقدي) بانک ملي ايران نيز راه اندازي شده است، اظهار کرد: هموطنان مي توانند با پرداخت عوارض از اين طريق، رسيد آن را نيز دريافت کنند.
وي با بيان اينکه عوارض خروج زميني از کشور مربوط به اربعين در سامانه هاي غيرحضوري بانک ملي ايران به طور مجزا مشخص شده است، افزود: هيچ محدوديت تعدادي براي نصب اين سامانه ها در نقاط مرزي و مسير راهپيمايي اربعين وجود ندارد و به تمام مسئولان ادارات امور شعب بانک در استان هاي کرمانشاه، ايلام و خوزستان اعلام شده که بنا به ظرفيت موجود در مسيرهاي مشخص شده توسط وزارت کشور و سازمان حج و زيارت، اين خدمات را ارائه کنند.
معاون فناوري اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملي ايران با عنوان اين که بانک ملي ايران در تمام مرزها شعبه دارد و در هر شعبه نيز به تعداد کافي دستگاه خودپرداز، پايانه فروش و کيوسک استقرار پيدا کرده است، ادامه داد: براي جلوگيري از تمرکز و ازدحام زائران عزيز در يک منطقه، نقاطي در بين مسير مشخص شده که با استقرار سامانه هاي سيار به زائران خدمت رساني مي کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی