Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:52:10 GMT

هجوم هواداران بارزانی به پارلمان اقلیم کردستان +فیلم‌ و عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۲۱۱۸

هجوم هواداران بارزانی به پارلمان اقلیم کردستان +فیلم‌ و عکس

‍‍‍‍‍‍

هواداران باررزانی با ضرب و شتم شدید نمایندگان آنها را به عدم پذیرش بارزانی بعنوان نماد قوم کرد و اقلیم کردستان عراق متهم کرده اند.

به گزارش مشرق، در پی مخالفت پارلمان اقلیم کردستان با موروثی کردن قدرت در خاندان بارزانی صدها تن از هواداران وی با دردست گرفتن چماق و شمشیر و سلاح گرم و حمله به آن اقدام به ضرب و شتم شدید نمایندگان و تخریب بخشهایی از آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، این حملات پس از انتشار تصاویر سخنرانی نمایندگان مخالف بارزانی در صحن پارلمان و کنفرانس مطبوعاتی آنها آغاز و همچنان ادامه دارد. هواداران باررزانی با ضرب و شتم شدید نمایندگان آنها را به عدم پذیرش بارزانی بعنوان نماد قوم کرد و اقلیم کردستان عراق متهم کرده اند.

بر اساس اظهارات شهود عینی صدای تیراندازی های مکرر از صحن و حیاط پارلمان محلی کردستان عراق به گوش رسیده که بخشی از آنها توسط نیروهای امنیتی ساختمان برای حفظ جان نمایندگان بوده و بخشی نیز مربوط به تیراندازی هواداران بارزانی به ساختمان مذکور. بر اساس آخرین اخبار هواداران بارزانی با حمل انواع سلاح سرد و گرم اقدام به محاصره کامل پارلمان اقلیم کردستان کرده اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید:

منبع:اعلام الحربی

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق