Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، فرهاد قیصربیگی با بیان اینکه این جشنواره پارسال تنها در بخش عکس و بصورت منطقه ای برگزار شد، افزود: جشنواره امسال با اضافه شدن دو بخش رسانه و ویژه و گستردگی در سطح ملی توسعه یافته است.

وی با ذکر اینکه این جشنواره در سه بخش عکس، رسانه های مکتوب و بخش ویژه برگزار می شود، ادامه داد: بخش عکس جشنواره شامل ثبت تصاویر از حضور جامعه هدف بهزیستی در راهپیمایی اربعین حسینی و روند خدمات رسانی این اداره کل به عموم زائران در مرز مهران تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: بخش رسانه ها نیز ویژه خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری اینترنتی کشور و مطبوعات محلی (ویژه استان ایلام) با محور حضور جامعه هدف بهزیستی و روند خدمات رسانی این اداره کل به زائران اربعین تعلق دارد.

قیصربیگی بخش ویژه این جشنواره به رسانه های مکتوب با موضوع بهزیستی، محور سلامت و مسوولیت اجتماعی و شامل بینش اجتماعی، سازگاری اجتماعی و لزوم کسب مهارت های اجتماعی تعلق دارد.

وی با بیان اینکه بخش ویژه و رسانه‌ جشنواره در رشته های گزارش خبری، مقاله و مصاحبه است، اضافه کرد: شرکت خبرنگاران کلیه رسانه های مکتوب کشور در جشنواره آزاد و هر خبرنگار می تواند تنها در یک بخش و با ارسال یک اثر در جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: ارسال آثار بخش عکس نیز که حداکثر باید سه اثر باشد از طریق کانال تلگرامی جشنواره به آدرس https//t.me/maser-sabz و ارسال آثار بخش مکتوب از طریق ایمیل جشنواره به آدرس masirsabz۲ilam@Gmail.com امکان پذیر است.

قیصربیگی با بیان اینکه آثار جشنواره باید مربوط به دوره زمانی اربعین ۹۵ تا اربعین ۹۶ باشد، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۳۰ آبان ماه عنوان کرد.

به گفته وی، آیین اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان با حضور مسوولان کشور و استان ۱۲ آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر از روند برگزاری جشنواره با شماره ۰۸۴۳۲۲۳۱۰۶۰ تماس و یا به سایت اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی ایلام به آدرس ilam.behzisti.ir مراجعه کنند.

true برچسب ها : اربعین 96 بهزیستی ایلام نمايشگاه عكس true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است