Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروها مسلح صبح امروز در همایش ملی سازمان پدافند غیرعامل در سالن همایش های صدا و سیما گفت: پایان هشت سال جنگ تحمیلی پیام بسیار مهمی داشت، اینکه ما در این دوران امکان تدوین برنامه های جامع و کامل برای مقابله با دشمن را نداشتیم اما در حال حاضر با بسیج شدن نیروها و ارائه راهبردهای لازم باید از قبل برای همه تهدیدات برنامه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کل نیروهای مسلح مسئله تکفیری‌ها را جدی قلمداد کرد و گفت: به وجود آوردن داعش مسئله کوچکی نیست. آن ها میخواهند اسلام را بدنام کنند و سرمایه های کشورهای اسلامی را در نتیجه تلفات و آسیب های زیاد ازبین ببرند، میخواهند محور مقاومت را نابود کنند و مرزهای ام القرای ما را به نابودی بکشانند؛متاسفانه در یکی دو مورد این اتفاق افتاد اما ما توانستیم مقابله کنیم.

سرلشکر باقری با اشاره به برخی قوانین ضد ایرانی آمریکا تشریح کرد: آمریکا روش سخت و جنگی را در آخر لیست خود قرارداده و تحریم ها را به اول لیست خود آورده است در لیست امریکایی‌ها طیفی از عملیات و قوانین و تهدیدها دیده می‌شود. نمونه آن قانون کاتسا است.بر طبق این قانون قرار است بین مردم و حکومت شکاف بوجود بیاید؛ در واقع مردم و حاکمیت باید بین دفاع از شرف و موجودیت و قرار گرفتن در تنگا یا قبول ذلت و قول رفع تحریم ها یکی را انتخاب کنند.

رییس کل نیروهای مسلح در مورد تصمیم ایران برای ادامه پایبندی به برجام تصریح کرد: این تصمیم نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر قرار باشد تحریم ها با نام های دیگر دوباره تصویب شوند نباید به هر قیمتی به برجام پایبند باشیم. برجام یک قول و قرار دو طرفه است که بین ایران و چندین کشور انجام شده و به تایید شورای امنیت رسیده و اگر تحریم ها برگردد خروج ایران از برجام قطعی است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیداری جذاب توانست پی اس جی را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد و امیدوار به بازی برگشت برسد. تک گل دقیقه 37 نیکولاس فولکروگ کافی بود تا دورتموند یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.

قهرمان دورتموندی ها در پایان بازی گفت: «یک جو باورنکردنی در ورزشگاه وجود داشت. همیشه اینطور به نظر می رسد که شما از قبل شروع بازی 1-0 جلو هستید. ما امشب دقایق زیادی خوب بودیم و مقاطعی از بازی هم رنج کشیدیم اما واضح است که شما در چنین بازی هایی تحت فشار نیز قرار خواهید گرفت. این فقط بازی رفت بود و بازی برگشت نیز بسیار مهم است. ما متواضع می مانیم ولی حالا در موقعیت خوبی هستیم. در صحنه گل، یک توپ شگفت انگیز از نیکو شلاتربک گرفتم و او من را در موقعیتی قرار داد که نمی توانستم از دستش بدهم.»

فولکروگ همچنین معتقد بود داور در نیمه دوم یک پنالتی روی او اعلام نکرد: «من برای زدن توپ به هوا پریده بودم و بازیکن پی اس جی من را از پشت هل داد. وقتی در هوا هستید، حفظ کنترل بسیار سخت است و هر فشاری می تواند تعادل‌تان را بر هم بزند. او اجازه نداد من ضربه سر را بزنم و این یک پنالتی واضح بود. 

معتقدم داور اشتباه کرد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تصمیمات داوری بسیار تاثیرگذارند. فکرمی کنم داور (آنتونی تیلور) نمی خواست سوت بزند و خودش را در موقعیتی دشوار قرار دهد. او به من گفت صحنه واضح نبود. قطعا نتیجه 2-0 پی اس جی را در شرایط بدی قرار می داد اما در هر صورت باید به بازی برگشت برویم و برای فینال 90 دقیقه دیگر بجنگیم.»

دیگر خبرها

  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»