Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@20:38:07 GMT

شورای شهر تهران و دغدغه نوشیدن چای و قهوه!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۹۱۵۰

شورای شهر تهران و دغدغه نوشیدن چای و قهوه!

به گزارش افکارنیوز، اصلاح طلبان در طول دوران فعالیت شهرداری در زمان قالیباف و شورای شهر چهارم انواع انتقادات و هجمه ها را به مار برند، از یک سو می گفتند قالیباف تهران را ۱۰۰ سال به عقب برگردانده و روز دیگر با دروغ های خود از املاک نجومی دم زدند.

حالا نزدیک به دو ماهی از تشکیل شورای شهر جدید می گذرد، شورایی که از همان ابتدا اعضای اصلاح طلب آن به فکر مسایل فرعی و حاشیه ای بوده اند تا رسیدگی به مشکلات کلان شهر تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان روزهای نخستین تشکیل خبر خرید تبلت و خودرو برای اعضا حاشیه ساز شد و حالا در جدیدترین مصوبه شورا، بهشت نشینان ممنوعیت نوشیدن چای و قهوه را در صحن شورا برداشتند.

این در حالی است که چندی پیش مرتضی الویری از اعضای شاخص اصلاح طلب شورای شهر به موضوعات بی فایده در شورا انتقاد کرده و گفته بود الزامی برای برگزاری هشت جلسه در ماه نداریم، ما می توانیم دو جلسه برگزار کنیم، اما اجازه دهید موضوعات در کمیسیون ها پخته شود تاپ برای صحنه علنی موضوع داشته باشیم وگرنه می توان تفسیر آیت الکرسی را در دستور کار جلسه قرار دهیم و از این هم حتما لذت برد، وی معتقد است وقتی لایحه و طرحی در شورا وجود ندارد نیاز به برگزاری جلسه علنی نیست.

به نظر می رسد وقتی بحثی در شورا مطرح نیست یعنی طرح و لایحه ای وجود ندارد و برنامه ای نیست، سوال اینجاست این افراد چرا به شورای شهر تهران آمده اند.

قبل و قال اصلاح طلبان برای گرفتن شورای شهر برای این بود که بنشینند و تصویب کنند ایام قهوه و چای در صحن شورا بنوشند یا نه؟

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل اینترنت در روستاها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدوار هستیم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟