Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@20:09:02 GMT

شهید فهمیده نماد تحول انقلاب است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۹۹۶۹

رویداد۲۴-سید حسن خمینی با بیان اینکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب یک نظام فارغ از اخلاق و نابخردانه را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی با نظامی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، تحول شگرفی را در جهان ایجاد کرد.حجت الاسلام سید حسن خمینی در یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید گفت: انقلاب به معنای تحول است و تحول در همه شئون فردی و گروهی جامعه شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فهمیده نماد تحول انقلاب است؛ نماد این است که چگونه تحول در روح و جان فرد و جامعه سرایت می کند.

یادگار امام افزود: تحول فرد ارزش ها را تغییر می دهد و تحول جامعه سبک زندگی را متفاوت می کند و هم ارزش های ذهنی و غیر ذهنی و هم رفتار فرد در جامعه را دچار تغییر می کند. اگر یک نوجوان از دنیا روی بر می گرداند نشانه یک تحول بزرگ است؛ تحولی که از عاشورا ریشه گرفته و این روزها در آستانه اربعین می توانیم رنگ و بوی این تحول را در جامعه ببینیم.

وی تاکید کرد: انقلاب به وجود آمده تا در همه جا تحول به وجود آورد. تحولی که حسین فهمیده از آن بیرون آمد انقلاب در روح و جان جامعه بود؛ این تحول بزرگ را امروز هم در جامعه خود نیاز داریم.

خمینی با اشاره به اینکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب یک نظام فارغ از اخلاق و نابخردانه را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی با نظامی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، تحول شگرفی را در جهان ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: از خدای سبحان خواستاریم که این تحول بزرگ را در روح و جان فرد فرد ما مستقر کند.

در پایان این مراسم از تمبر یابود شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز با دستان یادگار امام، وزیر آموزش و پرورش و پدر شهید فهمیده رونمایی شد.

یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید با حضور پنج هزار دانش آموز استان تهران و وزیر آموزش و پرورش در حرم امام خمینی(س) برگزار شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان درعرصه‌های مدیریتی ضروری است.

خلیل‌احمد سلامی در نخستین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشر‌های مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.
وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه‌های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.
وی از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان بواسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد.
زهرا ابراهیمی گفت: در سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.
وی افزود: حضور بانوان استان در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته‌های بانوان دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند