Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، برنامه‌ی «نشاط» هر هفته در سیمای مرکز قزوین ورزشکاران و اهالی ورزش استان را به برنامه دعوت و در این زمینه مباحث حوزه‌ی ورزش را با رویکردی پرسشگرانه در برنامه مطرح و بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: با توجه به جمعیت جوان و حضور تیم‌های مختلف ورزشی استان در لیگ‌های کشوری، در این برنامه رویداد‌های هفتگی ورزش تحلیل و از ورزشکاران دعوت می‌شود تا درباره مشکلات و نیاز‌های حوزه ورزش نقطه نظرات خود را بیان کنند.

اکبری همچنین اضافه کرد: رادیو قزوین هم در برنامه‌ای تحت عنوان «زنگ نشاط» لحظات شاد، باطراوت و مفرحی را برای مخاطبان خود رقم می‌زند.

وی افزود: این برنامه‌ی رادیویی رویکردی چالشی و مطالبه گر دارد که در خلال برنامه مطالبات ورزشکاران و جامعه‌ی ورزش را از مسئولان استان مطرح می‌کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: توجه ویژه به ورزش شهرستان‌ها و نقاط محروم، ورزش بانوان و معرفی رشته‌های جدید ورزشی از مهمترین مؤلفه‌های سری جدید برنامه‌ی «زنگ نشاط» است .

اکبری افزود : همچنین در این برنامه رشته‌های مختلف ورزشی، تاریخچه‌ی این رشته‌ها تشریح و قهرمانان این رشته‌ها به مخاطب شناسانده می‌شوند.

وی افزود: رویکرد این برنامه رویدادی است که اردو‌های تیم‌های ملی و استانی را برای اعزام به مسابقات مختلف داخلی و خارجی پوشش می‌دهد و همچنین از مسئولان هیئت‌های ورزشی برای تشریح وضعیت ورزش استان در برنامه دعوت می‌شود.

برنامه‌ی «نشاط» به تهیه کنندگی حسن ناصری جمعه‌ها ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش و یکشنبه‌ها ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه بازپخش می‌شود.

برنامه‌ی «زنگ نشاط» هم به تهیه کنندگی امیر علی اکبر بیک روز‌های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۶ از رادیو قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

انعکاس ورزش و برنامه‌های ورزشی در رادیو و تلویزیون قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: مرتضی شفیعی درگذشت + سوابق

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تأکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229102 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!