Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:38:55 GMT

تاخیر در پروازهای مشهد - نجف

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۰۹۶۳

تاخیر در پروازهای مشهد - نجف

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت : پروازهای مشهد به نجف به دلیل شرایط جوی نامساعد، گرد وخاک شدید و کاهش دید پروازی در عراق تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده اند.

حسن جعفری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیشب تاکنون شرایط آب و هوایی در نجف نامساعد شده لذا همه پروازها به مقصد آن شهر در عراق متوقف گردیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دیشب هواپیمای شرکت ایران ایر که ساعت15:30 از مشهد به مقصد بغداد بلند شده بودند بخاطر کاهش شدید دید افقی در فرودگاه مقصد به سمت تهران تغییر مسیر داد و در در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست.
او افزود: یکی از دو پرواز دیگر که دیشب از مشهد به مقصد نجف انجام شد مربوط به شرکت هواپیمایی قشم ایر بود که به ناچار در اصفهان فرود آمد و پرواز دیگر متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان هم به دلیل گرد و خاک زیاد در نجف، در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران فرود آمد.
وی ادامه داد: پرواز شماره 118 شرکت هواپیمایی العراقیه هم که قرار بود ساعت 12 ظهر امروز عازم نجف شود تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.
او گفت: دو پرواز دیگر عصر امروز هم شامل 2225 شرکت هواپیمایی قشم ایر ساعت 16:45 و شماره 6597 شرکت هواپیمایی آسمان با تاخیر مواجه خواهند بود تا وضعیت جوی در نجف مساعد شود.
وی افزود: فرودگاههای بغداد و نجف به دلیل شدت گرد و خاک با کاهش شدید دید پروازی مواجه شده اند و امکان انجام پرواز به آنها وجود ندارد.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از مهرآباد دومین فرودگاه پرتردد کشور است که بطور متوسط روزانه 180 پرواز و در ایام پیک تا 250 پرواز ورودی و خروجی از آن انجام می شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشار: حسین کریم زاده
1906/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد