Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: دو سال و نیم در تراکتورسازی کار کردم و عین همان را طلب دارم، چون آذری‌ها را دوست دارم، به مردم احترام گذاشتم و شکایت نکردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: «خوشحالم که یک بار دیگر به تبریز آمدم و امیدوارم یک بار دیگر پرشورها را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد بازی تراکتورسازی سخت است که صحبت کنیم. جایی است که خاطرات خوشی دارم و هیچ وقت بازی با النصر فراموش نخواهم شد. درست است که صعود نکردیم، اما یک روز و تاریخ رقم خورد. از یک بابت دیگر خوشحالم که دیگر ذهنیت سابق را هنگامی که به تبریز باز می‌گردم ندارم.»

وی ادامه داد: «امیدوارم شرایط آب و هوایی اجازه یک بازی زیبا را بدهد. هر دو تیم خوب فوتبال می‌کنند و به دنبال سه امتیاز هستند و دیدارهای قبلی آنها هم همیشه حساس بوده است. یحیی‌ گل‌محمدی هم کمک می‌کند تراکتورسازی راهش را پیدا کند. امیدوارم بازی خوبی باشد. نتیجه هم دست خداست.»

قلعه نویی درباره اینکه فرزین گروسیان و این که اگر فصل گذشته فرصت به او داده می‌شد امسال وضعیت بهتری داشت،‌ گفت: «هر کسی یک نظر دارد این هم یک نظر است.»

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که ذوب‌آهن امسال نتایج خوبی نگرفته، عنوان کرد: «به قول شما که می‌گویید نتایج خوبی نگرفته‌ایم، 17 گل زده‌ایم، این نشان می‌دهد افکار قلعه‌نویی فرقی نمی‌کند، هر جا باشم هدف ارائه یک بازی خوب است، اول گل نخوریم بعد گل بزنیم. ما دنبال بازی هجومی هستیم. در استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن نشان دادم قلعه‌نویی دنبال بازی هجومی است.»

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه وضعیت ذوب‌آهن را چطور می‌بینید، خاطرنشان کرد: «چون لیگ زیاد تعطیل می‌شود، از کیفیت می‌افتد، در این باشگاه از نظر ستادی، همه چیز خوب است، البته بعضاً مسائل درون‌خانوادگی وجود دارد که لازم نیست بگویم، اما تا این افکار عوض شود، احتیاج به زمان است. مشکل خاصی نیست، ذوب آهن نظم خاص خود را دارد.»

قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این سؤال که قرار است نیم فصل چند بازیکن ذوب‌آهن سرباز شوند، یادآور شد: «این سؤال مدیریتی است، هر بازیکنی که سرباز شود باید برود، نمی‌توانیم به طور یک بازیکن را نگه داریم. ما هم طبیعتاً مهره‌هایی را جایگزین می‌کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید کارشناسان اعتقاد دارند شما تراکتورسازی را سال گذشته با هزینه زیادی بستید، گفت: «این نظر کارشناس است، اگر هزینه باشگاه زیاد بوده به مردم بگویند.»

وی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر تراکتورسازی از بازیکنان بومی و جوان استفاده می‌کند، آیا این تیم همان تیمی است که شما سال قبل داشتید، خاطرنشان کرد: «سؤال خوبی است، خوشحالم هر جا می‌روم یک تیم سایه درست می‌کنم، در سپاهان و استقلال هم این کار را انجام داده‌ام. جوانان پشتیبان خوبی بوده‌اند و این استراتژی را یحیی گل‌محمدی هم استفاده می‌کند. این تیم سایه کنار تیم بزرگسالان این قابلیت را دارد که سال‌های آینده به بزرگسالان کمک کند. این سیاست من است، تیم سایه می‌آورم که انگیزه تیم فیکس بیشتر شود.»

قلعه‌نویی همچنین درباره مشکلات مالی سرخابی‌ها و تراکتورسازی و احتمال حذف از لیگ قهرمانان تصریح کرد: «دعای ما این است مشکل تیم‌های آسیایی رفع شود، قبلاً شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه من از تراکتورسازی شکایت کرده‌ام، اما شکایت نکرده‌ام، حق و حقوقی دارم، دو سال و نیم در این تیم کار کردم و عین همان را طلب دارم، چون آذری‌ها را دوست دارم، به مردم احترام گذاشتم و شکایت نکردم، اما نادیده گرفتن حق و حقوق کم‌لطفی است، من خاطرات خوبی از آذربایجان دارم اما رقم قابل توجهی طلب دارم.»

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که شما در تراکتورسازی و سپاهان بودید که طرفداران زیادی داشتند، اما حالا که در ذوب‌آهن هستید که تماشاگران زیادی ندارد، خاطرنشان کرد: «ذوب آهن یک تیم ریشه‌دار است و طرفداران خوبی در اصفهان دارد،‌این نیست که طرفدار نداشته باشد، ما باید حالا خوب بازی کنیم که تماشاگران مجاب شوند به ورزشگاه بیایند. نیم فصل با تغییراتی که داریم آنها را مجاب می‌کنیم. هر وقت شما جایی می‌روید اگر عاشق کارتان باشید، بقیه مسائل در سایه قرار می‌گیرد. ذوب‌آهن را با مطالعه انتخاب کردم، این تیم از لحاظ بازیگری و مدیریتی خوب است و آرامش در تیم وجود دارد.»

قلعه‌نویی در پایان درباره غیبت مهدی کیانی از میادین، گفت: «اعتقاد دارم کیانی بازیکن بامعرفتی است، زحمات زیادی برای تراکتور کشیده و من از این اتفاق ناراحتم، او بازیکن خوبی است. دوست دارم هر چه زودتر به میادین برگردد. جای کیانی در وسط خالی است و معتقدم او نمادی از تراکتورسازی است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها


به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، سیدشمس الدین حسینیدر تشریح نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، به منظور بررسی نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار‌ها افزود: براساس گزارش دبیرخانه، در برخی دستگاه‌ها، مجوز‌ها ناقص صادر می‌شود که ارزیابی اولیه حکایت از این دارد که این دستگاه‌ها حکم تبصره (۱) ماده (۷) قانون اصل ۴۴ درخصوص شرایط صدور مجوز‌ها را اجرایی نکردند که وزارتخانه‌های بهداشت، صمت و فرهنگ از این دسته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها نیز برخلاف تبصره (۳) ماده (۷) قانون اصل ۴۴ خارج از درگاه ملی، مجوز‌ها را ثبت می‌‎کنند که از این جمله می‌توان به وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، قوه قضاییه، بخش‌های معدن و تجارت خارجی وزارت صمت، سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و نیز معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بخش‌هایی از وزارت فرهنگ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه گزارش ما به تفکیک دستگاه‌ها قابل رصد است و مقرر شد دیوان محاسبات به این موضوع ورود و به ترک فعل دستگاه‌ها رسیدگی کند، افزود: در مجموع در حوزه‌های مختلف، پیشرفت متفاوت بوده است؛ به طور مثال می‌توان گفت در مجوز‌های مربوط به کسب و کار‌های خانگی پیشرفت قانون محسوس‌تر است، در حوزه‌های صنفی پیشرفت بالغ بر ۹۰ درصد است، اما در حوزه برخی دستگاهی در بهترین حالت می‌توان گفت که قانون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است که وظیفه دولت در این زمینه سنگین‌تر است به ویژه با توجه به اینکه در نشست سال گذشته رهبر معظم انقلاب با فعالان اقتصادی، ایشان یکی از پیش‌نیاز‌های توسعه و رونق تولید را بهبود محیط کسب و کار اعلام کردند، کما اینکه امسال نیز سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و اگر فضای کسب و کار از جمله صدور محوز‌های کسب و کار فضای مناسبی نباشد، نمی‌توان انتظار حضور مردم را داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه نیاز است هیئت وزیران و دولت در این راستا پیشگام شود، گفت: اگرچه قانون اثر خود را می‌گذارد، اما زمانیکه ما شکایت‌ها از چگونگی مجوز‌ها را بررسی کردیم مشخص شد از ۲ میلیون و ۵۱۲ هزار درخواست مجوز حدود یک میلیون و ۶۳۰ هزار مجوز صادر شده، اما باید توجه داشته باشیم که در بسیاری از این موارد نیز ما با تاخیر در صدور مجوز‌ها روبه رو بودیم؛ اگرچه براساس این قانون صدور مجوز‌ها تا حدی شفاف شده، اما ملاحظه می‌کنیم در ۹۳ درصد از موارد ما با تاخیر در صدور مواجه بودیم که نیازمند اصلاح است.

حسینی تصریح کرد: به تدریج سامانه شکایت‌ها نیز درحال شکل‌گیری است؛ در مراحل صدور حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مجوز حدود ۲۰ هزار شکایت ثبت شده است امادر زمینه اینکه چه میزانی از این شکایت‌ها به نتیجه منجر شده، ضعف وجود دارد و باید این موضوع تقویت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مشاهده شده که برخی دستگاه‌ها شرط یا مدرکی اضافه بر آن چیزی که در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده از متقاضی درخواست می‌کنند که جرم است و از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم به این موضوع ورود کنند. همچنین برخی ثبت‌نام‌ها برای صدور مجوز‌ها خارج از درگاه صورت می‌گیرد یا از افراد درخواست می‌شود به صورت حضوری مدارک را تحویل دهند که این اقدام نیز جرم است؛ تحویل کاغذی یا استعلام به متقاضی و رد بی دلیل و سلیقه‌ای درخواست متقاضیان نیز جرم است.

دیگر خبرها

  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها