Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردبیر پایگاه خبری «جامعه خبر» گفت: عمده ترین اشکالی که به رسانه ها وارد است نبود نیروی ماهر و متخصص در رسانه هاست.

به گزارش ایمنا، حضور رسانه های مختلف در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات نشان و استقبال مردم نشان دهنده اهمیت مطبوعات در جامعه است. با وجودی که نزدیک به ۹۰۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شدند اما برخی از رسانه ها هدف و دستاورد معینی برای ارائه به مخاطبان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره سید هادی کسایی زاده مدیر پایگاه خبری «جامعه خبر» که با فعالیت های کانال تلگرامی اش به یک عنوان یک منتقد رسانه هم شناخته شده اظهار کرد: «از برخی رسانه ها که می پرسم دستاورد شما چیست به تفاوت دکوراسیون خود نسبت به سال قبل اشاره می کردند!»

وی در ادامه گفت: عمده ترین اشکالی که به رسانه ها وارد است نبود نیروی ماهر و متخصص در رسانه هاست.

سردبیر پایگاه خبری «جامعه خبر» در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه برخی از مسئولان برای خبرنگاران پرونده سازی می کنند گفت: بنده برای اینکه نشان دهم در زندان ها زندگی جریان دارد در ایام محرم و اعیاد به زندان اوین رفته و با تهیه گزارش نشان می دادم که در اینجا هم زندگی جریان دارد و  وضعیت زندان ها آن طور که فکر می کنید نیست. با این حال از بنده به دلیل خبر «آزادی زندانیان عمد در برنامه ماه عسل» شکایت شده است.

کسایی زاده اضافه کرد: سالی ۱۲ هزار نفر را از زندان آزاد کردم و به خانواده های بسیاری کمک کردم اما نتیجه اش چیست؟

گفتنی است در ماه رمضان امسال از زندانیان جرائم عمد در برنامه ماه عسل دعوت شد که واکنش رسانه های فارس و جامعه خبر را در پی داشت اما از وی با وجود مدارک ارائه شده شکایت شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها