Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@20:48:34 GMT

نماینده مجلس: سریال سرزمین کهن پخش نمی شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۷۰۷۵

نماینده مجلس: سریال سرزمین کهن پخش نمی شود

محمد خدابخشی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسه ای که با مسئولان سازمان صدا و سیما داشتیم مقرر شد سریال سرزمین کهن به دلیل مخالفت مردم استان های لرنشین پخش نشود.
وی اظهار کرد: در سریال سرزمین کهن به قوم بختیاری ‌ها و لُرها توهین شده بود که پخش آن با اعتراض مردم متوقف شد و صدا و سیما تصمیم گرفت این سریال را با انجام اصلاحاتی پخش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه اخیر تعدادی از نمایندگان مجلس با مسئولان صدا و سیما مقرر شد با توجه به اینکه اصلاحات این سریال کافی نبوده از پخش این سریال جلوگیری شود.
سه قسمت از سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی 2 سال قبل با نام سرزمین کهن روی آنتن رفت اما به سبب برخی اعتراضات پخش آن متوقف شد.
این سریال تلویزیونی به بررسی وقایع سیاسی، تاریخی و اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا انقلاب اسلامی می پردازد.
پیرو اعتراضات مردم ایل بختیاری در شهرهای مختلف و اعتراض نمایندگان آنها در مجلس در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۲ عزت اله ضرغامی رئیس وقت سازمان صدا و سیما در نامه ‌ای رسمی به معاون سیما تذکر داد و از لرهای بختیاری دلجویی نمود و از رنجش ایجاد شده به خدا پناه برد.
عباس سلیمی نمین مشاور تاریخی این مجموعه بوده است.
اکثریت مردم شهرستان الیگودرز بختیاری هستند.
7279/3022
خبرنگار: جابراسدی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «رخنه» به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی غفاری در ابتدای پروژه و سپس حمیدرضا لوافی، در ۳۰ قسمت در گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم تولید شده است.

داستان سریال «رخنه» مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» عبارتند از: مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه، حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی تدوین و آلبرت آراکلیان موسیقی.

سریال «رخنه» از امشب سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیانوش عیاری: سریال «۸۷ متر» از شبکه یک روی آنتن می‌رود اعلام برنامه‌های نمایشگاه کتاب در تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن